Gå til innhold

Ang. modningsakup. hos Mama Stork i Stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som har gjort dette? Har vært der to ganger nå og skal igjen på tirsdag! Jeg lurte på om de skjekker modningen... for det har de ikke gjort på med nemlig! Hadde jo vært litt spennende om de gjorde det. Har hørt at de skjekker dette andre plasser nemlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra hvilken uke er dette aktuelt da?

Pris?

Er det spesielle grunner til at enkelte gjør det?

Skrevet

Hos dem begynner kan du begynne fra uke 38 og det koster 300 kroner pr gang. De setter opp tre ganger til deg. De mener at modningsakupunktur kan forkorte fødselsforløpet! Er jo verdt å prøve hvertfall! Hadde jo vært spennende om de sjekket modningen fra uke til uke!

Skrevet

Heia!

Jeg har nettop vært på modningsakupunktur på mamastork. Var der på fredag! Skal igjen på onsdag og fredag denne uka. Har termin 18.januar. Er førstegangs. Når har du termin?

De sjekka ikke modning på meg... vet ikke om de pleier å gjøre det!

Hvilken jordmor går du til?

Skrevet

Jeg går til Ann. Har termin 12. januar... 4 dager igjen... merkelige greier! Det står på nettsidene at de sjekker modning første gang du er inne til behandling leste jeg nå! Får spørre i morgen!

Hvem du går til?

Skrevet

De gjorde det på meg i sist svangerskap. De tøyde meg også (strippet)

- dette var fordi jeg var lei og på overtid og jeg ba om det...

Spør om de kan sjekke modning da vel :)

PS: Jeg trengte tre ganger med akupunktir - så startet fødselen etter 3. gang :)

Skrevet

Ja skal spørre i morgen! Tenk om det kunne skjedd noe etter i morgen! hadde passet meg perfekt!

Skrevet

Jeg går til Ragna.. Er veldig fornøyd..Men skal til Ann på onsdag:)

Hmmm rart, de nevnte ikke noe om sjekking av modning til meg.. Men hun sa at om jeg gikk til termin og ønsket det kunne de "bøye og tøye" litt for å prøve å få litt fortgang på sakene..fremprovosere rier..

Om du spør i morgen så er jeg nysgjerrig å høre hva de sa:)

Skrevet

PS: Et tips til bare - du har sikkert hørt det før.

Det virker bra med sex også, spesielt etter modning.....de anbefalte meg det sist og vips to timer etter startet fødselsriene. Det som er litt viktig er at sæden får ligge og "godgjøre" seg en god stund rundt mormunnen - den er nemlig med på å modne mer.....

Lykke til :)

Skrevet

Skriver et innlegg i morgen nesly!

Jobber med den saken hver kveld nå! Skal se til at det skjer i morgen også da!!!

Skrevet

jeg ringte akkurat for å bestille time,men kom bare til en svarer.. skjønte ikke mye av hva hun sa, hørtes dansk ut.. er det ikke åpent hver dag??

Skrevet

Alle tre jobber både der og på fødeloftet! Prøv igjen senere eller i morgen, men de ringer deg opp igjen hvsi du la igjen beskjed! Ei er finsk og snakker svensk, ei er dansk og ei er norsk!

Skrevet

ok :-) håper de har noen ledige timer denne uka da.. er jo i uke 38 nå

Skrevet

har lagt igjen beskjed nå,så får håpe de ringer meg i morgen..var jo umulig å høre hva de sa på svareren.. :)

Skrevet

skal forresten føde på fødeloftet =o) flere? koselig hvis det er de samme jordmødrene da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...