Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...å se avtrykk av baby'ns hender/føtter gjennom magen? Syns så tydelig at jeg så avtrykket av ei lita hånd nederst på magen min i dag. Er jeg helt ute å kjøre eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neida! :o) jeg så en fot stikke ut på siden i går! :o)

isåfall er nok jeg også ganske ute å kjører;o))

Skrevet

Hehe.. er du langt på vei? For i uke 30 kunne jeg se fotbladet hans gjennom magen.. Kjempesnålt..:P

Skrevet

Det skulle vel være fullt mulig å se litt av hvert ja, spes om du har myk mage (ikke sterke/stramme magemuskler;))

Skrevet

Er 37+3. Nei så kult!! Trodde nesten ikke det jeg så..... Håper den lille vil vise fram hånda si til pappa'n når han kommer hjem i dag da....

Hihi... :-)

Skrevet

Jeg ser bare det buler ut i ny og ne. Umulig å sjeldne om det er en hånde, en fot, et kne eller albue. Men hvis det er pga jeg har sterke magemuskler =) så er det greit for meg hehe...

Skrevet

Da venninnen min var høygravid, kunne vi se knokene på knyttneven til babyen, så du er langt fra ute og kjøre :) På meg derimot... Jeg har fire uker til termin i dag og klarer ikke engang å finne fram til rumpa på babyen min :( Har ikke fått så veldig stor mage, opplever fortsatt at folk ikke tør å spørre meg om jeg venter barn i fare for å virke fornærmende dersom jeg bare skulle ha lagt på meg. Og så jeg som hadde gledet meg til å se navlen min gjennom genseren! Misunn, misunn til dere som kan se så tydelig hvilke kroppsdeler som beveger seg... :)

Skrevet

Å, nå ble jeg misunnelig. Sitter og håper på å se noe når småen virrer rundt der inne, men ser bare at hele magen beveger seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...