frk. K Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 ...å se avtrykk av baby'ns hender/føtter gjennom magen? Syns så tydelig at jeg så avtrykket av ei lita hånd nederst på magen min i dag. Er jeg helt ute å kjøre eller??
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 neida! ) jeg så en fot stikke ut på siden i går! ) isåfall er nok jeg også ganske ute å kjører;o))
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Hehe.. er du langt på vei? For i uke 30 kunne jeg se fotbladet hans gjennom magen.. Kjempesnålt..
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Det skulle vel være fullt mulig å se litt av hvert ja, spes om du har myk mage (ikke sterke/stramme magemuskler;))
frk. K Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2007 Er 37+3. Nei så kult!! Trodde nesten ikke det jeg så..... Håper den lille vil vise fram hånda si til pappa'n når han kommer hjem i dag da.... Hihi... :-)
nutri Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Jeg ser bare det buler ut i ny og ne. Umulig å sjeldne om det er en hånde, en fot, et kne eller albue. Men hvis det er pga jeg har sterke magemuskler =) så er det greit for meg hehe...
Oi ..! Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Da venninnen min var høygravid, kunne vi se knokene på knyttneven til babyen, så du er langt fra ute og kjøre På meg derimot... Jeg har fire uker til termin i dag og klarer ikke engang å finne fram til rumpa på babyen min Har ikke fått så veldig stor mage, opplever fortsatt at folk ikke tør å spørre meg om jeg venter barn i fare for å virke fornærmende dersom jeg bare skulle ha lagt på meg. Og så jeg som hadde gledet meg til å se navlen min gjennom genseren! Misunn, misunn til dere som kan se så tydelig hvilke kroppsdeler som beveger seg...
En liten mamma Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 Se på denne linken... http://www.humor911.no/art.aspx?artID=1379 Stilig!
småen og smulan Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 Å, nå ble jeg misunnelig. Sitter og håper på å se noe når småen virrer rundt der inne, men ser bare at hele magen beveger seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå