Gå til innhold

Høy blodprosent (samme som skravle...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har fått beskjed om at de har for høy blodprosent og har erfaringer med dette? Min lå på 14,5 og skal visst ligge mellom 11 og 12. Hva kan dette skyldes? Får så dårlige svar hos legen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min var 13,5 og legen sa ikke noe om at den var høy eller lav.....

Skrevet

Merkelige greier det der... Hmmm..... Legen min sa ihvertfall at den burde ligge mellom 11 og 12....

Skrevet

jøss, min var på 14, 5 min og, og legen sa 'jøss, så super-flott!'

Skrevet

Jøsses.. Mye rare leger ute og går.. Jeg lå akkurat på 11, og jeg fikk beskjed om at jeg lå akkurat på grensa... Men alle leger har jo hvert sitt syn.. Jeg må jo si at 14,5 er bra!

Skrevet

Det mange ikke opplyser om er at høy blodprosent kan komme pga for lite væske. Drikker man lite kan man få høye verdier. Men samtidig er blodvolumet vårt fordoblet og vel så det, så det kan også være en årsak. Men husk å drikk mye!! :)

Skrevet

Hei, jeg har fått beskjed om at blodprosenten bør ligge mellom 10,? og 15,3 (Husker ikke helt nederste verdien) så 14 er ikke så gale. Verre med meg som hadde 15,7 den skulle følges med på....

Skrevet

Fikk telefon i dag om å komme inn for en ny blodprøve i morgen tidlig, så de følger visst med her og.... Jaja. Den lille er aktiv og trives tror jeg, så jeg får slå meg til ro med det : ) Lykke til til deg da!!

Skrevet

Tusen takk for godt tips!! Kan sikkert bli flinkere til å drikke!! Skal være mer bevisst på dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...