Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg er så bekymret for denne magen min... Nå ble jeg 50% sykemeldt fra i dag av fordi det gjør så vondt å sitte på kontorstol i 7,5 timer hver dag! Nå er jeg 22+5 og da jeg var på ul fikk jeg vite at babyen lå langt nede, men i det siste har jeg kjent sparkene litt over navlen også, men ellers tror jeg hun ligger mest horisontalt. Når jeg ligger på den ene siden eller sitter rett opp og ned med noe som strammer litt, så begynner hun å sparke veldig. Nå skal jeg til jordmor på onsdag, men er det farlig?? Dere som vet ler dere sikkert skakk nå, men jeg har jo ikke peiling Og det gjør skikkelig vondt, eller sånn ubehagelig vondt. Noen ganger får jeg akkurat som stikk også... Er det flere som har det sånn? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7695469-er-det-farlig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollimagen Skrevet 8. januar 2007 #2 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei hå! Hvor er det vondt? Magen eller ryggen? Vondt i ryggen, stikk i magen? Stikkinga veit jeg ikke noe om, men jeg vurderer seriøst å gå ned på antall timer på jobben snart jeg og. Ryggen tar livet av meg. Hele korsryggen pluss nedover på høyresida av rompa. : ( Sitter på en kontorstol med dataen hele dagen jeg også... Merker også mye til at det blir krampaktig mye liv når det blir litt trangt nedi der. Les: sitter bøyd lenge f. eks. Jeg innbiller meg at det er Trollet som sier ifra at det blir litt trangt eller ubehagelig jeg da... Skal til jordmor den 11. Tenkte jeg skulle høre med henne. Noen som har hatt gode resultater med et eller annet for ryggen? Vil seriøst ikke slutte og jobbe? Er nok sikkert ikke farlig. Stikkingen kan jo være disse berømte ligamentene som strekker seg... I såfall ikke farlig. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7695469-er-det-farlig/#findComment-7699611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå