Gå til innhold

November: Har dere hatt sex igjen etter fødselen?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Mannen min begynner å bli litt desperat nå:0). Vi har ikke hatt sex siden jeg ble gravid - da jeg hadde et komplisert svangerskap. Nå er 6 uker passert etter fødselen, og jeg vet jeg snart må gi etter - men jeg gruer meg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.... akkurat sluttet å blø etter fødselen, så det er vel på tide. Mannen spurte igår, men da følte jeg meg altfor sliten og trøtt.........-så kanskje vi prøver idag :)

 

Jeg hadde en veldig grei fødsel og fikk ikke en eneste rift, så regner med at det skal gå greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kost masse med hverandre uten å ha direkte samleie. Prøvde det forsiktig for fire dager siden. Det gikk bra, men var ganske vondt. Har stor tro på at det går greiere etterhvert. Problemet er mest at jenta skjelden sovner før tolv og da er vi trøtte vi også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ærlig talt ikke lyst, og ikke har jeg overskudd til det heller. en merker jo det at mannen har lyst.. ble ikke så mye av det under svangerskapet, så han har nok forventinger til at det skal skje noe snart..hehe:) Snuppa blir 7 uker i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gutten var 6 uker i går, og har akkurat sluttet å blø. føler nok at det blir en stund til ennå før lysten kommer tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, så det er en her også som snart går på veggen.. hihi, vi har kost da, men det blir liksom ikke det samme i lengden, han får jo ikke røre meg, hihi

 

har ikke hatt sex siden jeg var seks uker på vei med lille frøken pga risiko for å miste henne, så det er jo en stund siden. hun er to mnd i dag, men jeg revnet helt bak og har hver full av sting, men mye bedre nå da, bare litt betent, men er nok ikke så lenge til vi skal prøve da, gruer meg skikkelig, for legen min mente det var sydd så stramt at det sikkert blir minst like vondt som første gang. men man blir jo litt mer kjærster da når man kan gjøre sånt også.... på en måte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt sex ennå - skumle greier det nå, blir jo nesten som å være jomfru på nytt! Jeg var i fin form i sv.skapet, så vi hadde heldigvis et bra sexliv da. Hadde sist sex to dager før fødsel 20.11. Tror ikke det blir noe helt ennå, er foreløpig ganske sensitiv ift underlivet mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ikke hatt mye av det nei,men det er fordi jeg er nervøs for at det skal gjøre vondt. Må vel bare hoppe i det snart og prøve.....

Godt det er andre som syns det er litt småskummelt også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel hatt sex en tre-fire ganger etter fødselen for 8 uker siden. Det gir ikke meg så mye foreløpig, men stiller opp for gubben!! Jeg føler meg rett og slett så uvel med min egen kropp (20 kilo overvekt) at jeg blir anspent og klarer ikke å slappe av..... men håper det blir bedre etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde ganske lenge, men har fått gjort det en gang nå, og det gikk bra det... Litt vondt i starten, men det gikk fort over. Men det var litt annerledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...