Gå til innhold

November: Hva gjør dere på dagene??

Anbefalte innlegg

Her står vi opp når storebror våkner en gang mellom 730 og 830, og så leverer vi han i bhg en gang før 10. Etter det koser vi oss hjemme, går en tur......

Imorgen skal vi på babykino for første gang. Ellers har vi vært på noen dib-treff og lurer på om vi skal begynne på babysvømming om en stund.

Jeg har iallfall bestemt meg for å gå masse tur, for jeg har fortsatt en del kilo igjen å bli kvitt...... Målet er shoppingtur i april :)

Fortsetter under...

Jeg planlegger tur hver dag, men jaggu om jeg rekker det. Har fem kg igjen her også, så skulle gjerne ha kommet igang med litt trim. Dagene flyr bare avgårde. Pappan sender oftest de to eldste avgårde på skolen, så jeg og Selma ligger ofte til ti, halv elleve. Innen vi har stelt oss, spist og gjort litt husarbeid - kommer storebrødrene hjem igjen. Jeg får visst forsøke å starte dagen tidligere snart:0)

Her står jeg opp mellom ni og ti. Jenta sover gjerne litt lengre enn meg, synes det er deilig å kunne gjøre ferdig mitt eget "morgentoalett" før hun våkner.

Når hun står opp er det stell og pupp, hun bruker å være kjempe blid da. Så er det litt lek før hun den siste uka har tatt seg en liten morgenlur. Så er det mat igjen og enten går vi en tur eller bare koser hjemme. Prøver å rydde litt, vaske litt klær og lignende så jeg gjør NOE " ikke babyrelatert" i løpet av dagen. Lar henne øve litt på å ligge på gulvet eller sitte i stolen og klare seg litt selv uten at jeg må prate med henne hele tiden.

Pappa kommer hjem rundt halv fire-fire og da er det mat til både oss og henne. Så sover hun gjerne litt på ettermiddagen og. Veldig våken og sulten på kvelden og i seng mellom elleve og tolv, ingen vits i å prøve før. Sover godt på natta, våken en gang mellom fem og syv, men sovner igjen med en gang.. så er det morgen igjen og ny dag..

Vi står opp mellom 7 og 9 en gang, alt etter som hvilke tidspunkter ammingen har fallt på i løpet av natten. Noen ganger må jeg stå opp å få storesøster i barnehagen, og da blir det 7. Etter vi er ferdig med morgenstelle og spist frokost, sover adrian og jeg prøver å få gjort litt husarbeid, og plutselig er det lunsj. Etter det er jeg som regel litt på nettet, og vips så er klokken 15, og da kommer som regel mann og storesøster hjem. Burde så absolutt vært mer ute å gått tur, men dagene har bare flydd avgårde, og været er så fryktelig lite fristende å gå ute i. Skal begynne å trene på Spenst igjen i februar, har også noen kilo som må bort ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...