Gå til innhold

Så kom tanta...

*Netta* har 2 prinsesser <3

Anbefalte innlegg

Takk for det!

Ja regner med at el var i går, er 13 dager til ikm, faktisk ikke så lenge til!

Egentlig håper jeg på ingen symptomer men likevel positiv test, så slipper jeg å lure meg selv! hehe

Hadde så mange rare symptomer forrige pp at vi var ganske sikre!

Denne gangen skal jeg prøve å la være å kjenne etter!

Blæ som om det går......;-)

Håper vi kan komme oss inn på 1.tri begge to i løpet av de nærmeste 4 ukene!

;-)

Fortsetter under...

Ja, det er jo en kjent sak at man får mange rare symptomer når man leter ;) Hehe.. Så nå skal jeg bare la det gå, ikke lete, og ikke tenke for mye på det... Da bør det vel gå bra :P Ja, du kan så si... Som om vi klarer å la være...... :)

Kjenner jeg er nervøs allerede for hvilke symptomer som kommer...biter negler og er litt knytt i magen...irriterer meg at jeg ikke klarer å glemme det bort!

Men men, en dag sitter vi her begge to og klager over hovne ankler og ømme pupper...hihi

Tror nordmenn er verdensmestere i å klage!

Vi har det så godt!

Forsøk på tenk positivt bølge...

Funka ikke så veldig bra kjenner jeg!

;-)

Hehe... Men det er jo sånn at jo mer du ønsker å IKKE tenke på det, jo mer tenker du på det :P den kjipe sannhet.

Det er GODT å få klage litt i blandt selv om man har det bra :) Vet ikke hvorfor, det bare er sånn... :) Jeg gleder meg spesielt til å klage på disse hovne anklene og ømme brystene :P Jaja...

Jeg og!

Kusinen til mannen min er 3 mnd på vei, hadde vært så kjekt om vi kunne følge på nå, for de bor bare 5 minutter fra oss!

Gleder meg til å snakke om gravide ting!

Føler meg mye bedre nå!

Det lysner ute og greier!

Bare en drøy time igjen her på jobben også!

;-)

Det høres bra ut :)) Det er lett å være depressiv på denne tiden av året.. Litt sol gjør så utrolig mye!!! Jeg skal starte opp igjen med å trene idag jeg :D Gleder meg!!!! Vel, du er vel ferdig på jobb nå du... Ha en super dag da :))

Klem klem**

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...