*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Atter en gang.. Jaja.. Det var ikke annet å forvente egentlig, samboeren min var midt i eksamenstida da jeg tror jeg hadde EL... Stress og tull... Jeg tror ikke EL-testene fra billigtest er så bra heller Så nå er det innkjøp av CB digital og maaaasse kosestunder med sambo Denne gangen MÅ det klaffe Lykke til alle sammen ))
Nutmeg Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Det var leit:( Du får ha lykke til i ny pp, satse på at det kleffer denne gangen:) Ha en fin dag, og stell pent med deg selv:)
Nutmeg Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Kleffer ja.... Satser på at det klaffer tenker jeg vi sier:)
AniBer Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Uff... Det er alltid like lite hyggelig når a' kommer, men da tenker jeg som så; Skal a' først komme så kan a' komme uten å la vente på seg, så er jeg fortere ferdig med henne og klar for en ny el med masse god sex!!! Masse lykke til i neste pp!!! Det klaffer nok for dere snart!!
Noddy78, en av hver! Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Æsj, det var jo ikke sånn det skulle være! Håper det går bedre neste gang da! Jeg driver og leter etter egg jeg, hehe, har igjen to tester og hadde el slim i går, så tror kanskje den burde slå ut i kveld? Vi har kosestund hver dag for å være sikker på at vi ikke bommer... Men det er jammen ikke lett dette her! Er mye roligere nå enn de første pp, tenker ikke så mye på det faktisk, så håper det hjelper...hihi Tvi tvi!
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2007 Hehe.. Skriveleif er alltid like morro Takk for lykken, sender lykke i retur..... Håper alle her inne blir gravide!!!! Tenk for en babyrus Klem**
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2007 Jepp, jeg måtte vente i 5 dager denne gangen, i stedet for 2 uker som sist.. forbedringer Hehe.. Neste gang kan hun jo bare utebli helt, så blir jeg glad ihvertfall )) Klem**
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2007 Heisann Noddy Disse kom litt hulter til bulter... Uff... Skjønner ikkes å mye her jeg... Var ikke sånn det skulle være nei, men jeg slapp iaffall og vente like lenge som sist Dessuten-alle gode ting er tre :DD *jippi* Må nok bli kosestunder hver kveld her i himen også Hehe.. Ihvertfall annenhver.. Håper jakten lykkes ikveld, ønsker deg så lykke lykke til )) Klemmer*** til deg
Noddy78, en av hver! Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 Takk for lykkeønskninger! Ja, bedre at syklusen blir kortet ned enn at den blir lengre! Min er klokkeklar på 29 dager den, så vet hva jeg går til heldigvis! Håper bare den tar en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang pause nå! Gleder meg veldig til det blir vår tur! Håper tanta stikker snart så du kan sette i gang på nytt!
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. januar 2007 Jepp, jeg håper hu er borte etter 5 dager, som sist, så er det bare å kjøre på heeeelt til det er to fine streker Det hadde vært hyggelig og slått følge over til 1.trimester, eller hva? !!!
Noddy78, en av hver! Skrevet 8. januar 2007 #11 Skrevet 8. januar 2007 Ja det må vi ta sikte på! Hadde vært kjempehyggelig med en 'kjent' der inne! Her blir det kos helt til vi ikke orker mer så håper jeg vi klarer det! Nå begynner jeg på de to lange ukene med VENTING... Fy søren så kjedelige de er! Håper syklusen din stabiliserer seg til et fornuftig antall dager! ;-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. januar 2007 Uff, ja... De to ukene før EL kan være ganske spennende i og med at ting faktisk kan skje, men etter EL..... Fy så kjedelig!!! Og så utrolig sent de går!!! >( Konspirasjon mot oss babysyke, tror jeg...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. januar 2007 #13 Skrevet 8. januar 2007 Lykke til til deg også.
Noddy78, en av hver! Skrevet 8. januar 2007 #14 Skrevet 8. januar 2007 Ja det er urettferdig! Kom til å tenke på en av kattene vi hadde da jeg var liten, hun var smart og fant ut at mandag var p-pille dag, søndag kveld stakk hun av og var borte en uke, kom tilbake med halen høyt hevet og et fornøyd uttrykk, 9 uker senere trillet det ut små søte nøster. Dette gjorde hun gang på gang, hadde på det meste 3 kull i året, endte med at vi måtte sterilisere henne for hun ble så sliten! Hvorfor kan det ikke våre like lett for oss? Bæng bæng ferdig?? hehe Jaja, barna våre blir ihvertfall ønsket, det er det ikke noe tvil om!
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 8. januar 2007 Hehehe... De er ikke så dumme de der pusene, nei *humre* Verden er ikke rettferdig... Tenk på de som ikke vil bli gravide da,(de som tar abort etc..) de blir jo søren meg gravide i ett... Sløseri av de gode cellene ;p.. Hrm... Har ei venninne som ble gravid uten ønske om det TO ganger på to år... DET er urettferdig det!! At barna våre blir ønsket er det ingen tvil om Åå, de skal bli elsket )
Noddy78, en av hver! Skrevet 8. januar 2007 #16 Skrevet 8. januar 2007 Definitivt! Jeg er glad jeg har rammene i orden i forhold til hva jeg selv ønsket, jeg er litt sær og ville være gift før vi fikk barn, men nå skulle jeg nesten ønske jeg hadde firt litt på kravene, nå som jeg ser at det kan ta litt tid. Både mamma og søsteren min er superfertile(eller var....begge er steriliserte nå)søsteren min har fått 3 jenter på 3,5 år!!! Derfor turte ikke jeg slutte med pillen før etter at vi var gift, var på bryllupsreise i Himalaya så hadde ikke passet med morgenkvalme i tynn luft... Vel, vi får håpe vi klarer det snart alle sammen! ;-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #17 Skrevet 8. januar 2007 Såpass!!! Ja, man skulle tro det lå til familien Søstern min ble gravid med en gang hun slutta på pilla, første gang da hun glemte den EN gang... Så sånn er det tydligvis ikke.... Hvor lenge har du vært prøverPP Har sikkert hørt det før, men glemt det... Ville gifte meg først jeg og, men så ble jeg så babysjuk at jeg ikke har tålmodighet lenger ) Dessuten passer det så bra med en liten en nå... Venter spent på at han skal fri da, hadde igrunn passet godt med en ring på fingeren også )
Noddy78, en av hver! Skrevet 8. januar 2007 #18 Skrevet 8. januar 2007 Jeg ligger bare en og en halv pp foran deg, vi er midt i 4. pp. Skal se han går ned på kne snart! Ihvertfall hvis du blir gravid ville jeg tro! Jeg ble fridd til kl 06.10 på Valentines Day på badet, hadde akkurat tatt på meg en av de mindre lekre trusene mine og fjernet gammel sminke....hihi husker det VELDIG godt! Nå skal jeg straks pakke sammen og gå fra jobb. Snakkes mer siden! ;-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #19 Skrevet 8. januar 2007 *sukk* Så skjønt!! Når man minst aner det ja.... Komme meg hjem snart jeg og... Vi skal stå på skøyter Wee!! Ha en super kveld ) Klemmer***
Noddy78, en av hver! Skrevet 9. januar 2007 #20 Skrevet 9. januar 2007 Hvordan gikk det på skøyter? Lenge siden jeg har gått på det! Kanskje jeg skal ta med mannen min på date i Spikersuppa her i Oslo? Koselig å stå på skøyter sammen! Testet igjen i går og i dag, negativt. Så leste jeg på holdbarhetsdatoen og den gikk ut 10/06!!! Med andre ord vet jeg ikke om testen var defekt eller om jeg ikke hadde el! GRRRR Skikkelig blå dag i dag! ;-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 9. januar 2007 God morgen Gikk bra på skøyter!! Ingen gule eller blå merker, faktisk!! Ja, det er kjempekoselig å gjøre sånt sammen ) Dere får ta en tur med skøytene på bena Jaja, testene kan vel bli så negative som de bare vil, dere skal klare det uansett dere?!! Jeg stoler ikke på holdbarhetsdatoer, de er kun veiledende.. Men jeg vet ikke åssen det er med sånne saker da, så jeg skal ikke uttale meg Kjøp CB digital på apoteket idag?? Mulig de gir bedre svar.. Hvilket merke bruker du forresten?
Noddy78, en av hver! Skrevet 9. januar 2007 #22 Skrevet 9. januar 2007 Jeg brukte cb digital... Nå er det for sent denne pp, kan ikke tro noe annet, iom at jeg har hatt el slim og det ikke kommer noe mer der. Ifølge pernille.info er man på det mest fruktbare siste dagen med el slim, så da får vi tro at vi traff! Tror ikke jeg gidder å teste for det igjen, slitsomme geier! Fant du el sist? Husker liksom ikke 'så langt' tilbake nå.....hihi ;-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #23 Skrevet 9. januar 2007 Jeg fant den ikke ved hjelp av testene, de var nok ikke mye til tess... (jeg antok at den var pga EL-slim..) Brukte de fra billigtester:p Billige, men langt fra bra... Jammen så tror jeg syklusene mine skrenkes inn!! Jeg er på dag 4, og tanta dro igår...! Det var da snillt av henne... Men hun skal vite at her hjelper det ikke å være snill, hun er langt fra velkommen tilbake om en måneds tid
Noddy78, en av hver! Skrevet 9. januar 2007 #24 Skrevet 9. januar 2007 Det er jo flott! Håper du kommer inn i en normal syklus på rundt 28 dgr! Fikk nettopp melding av en kompis jeg ikke har snakket med på lenge, han har 3 barn, en gutt på 5(?) og tvillinger, en av hver. Ba han sende over bilde så jeg kan suge til meg babyvibber! hehe Jeg stoler også mer på sekret enn testene jeg tok iom at de var gamle... Håper vi klarte det! Ikke lenge til dere kan begynne eggjakten nå!
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #25 Skrevet 9. januar 2007 Ja, jeg har jo mine håp om det... Er stadig innom søstra mi med ei på 1 1/2 mnd for å manipulere cellene mine litt *lag en sånn en* !!!!!! Hehe.. Babysjuke damer er rare vi.... )) Jeg gleder meg til å starte den såkalte eggjakten igjen Jeg vet jeg har sagt det før, men denne gangen....SKAL det gå som vi vil ) Så dine kjedelige, trege to uker er altså startet? Håper du får en masse uinnbildte symptomer denne gangen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå