Gå til innhold

Tips her takk: ) vogn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor (butikk) har dere kjøpt vogn?

Hva merke har dere kjøpt?

Hva koster den?

Har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe eller hva som er bra/lurt osv!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Kjøpt den på babykos.. (tror det er samma pris på denne nesten overalt)..

*Emmaljunga smart duo combi

*Koster 5200kr med vognpose og stelleveske

Skrevet

Har også kjøpt vogn på babykos, i haugesund.

Emmaljunga smart duo combi, har ikke betalt eller fått den enda, da den blir lagt i disse dager. Tror prisen her var ca 5300,- (den skulle stige med 200 nå tror jeg)

Skrevet

På baby miljø i Stavanger

Emmaljunga classic duo

Ca 8000 m/stelleveske

Skrevet

Vi har en Jane Slalom Pro fra Barneverden, nå Barnas Hus. Den har både dypvogn i hardplast som kan brukes som bilsikring, bilstol som kan festes på understellet og sportsvogn. Tror den kostet ca 8 000 kroner, men er verd det. DEt er en lett 3 - hjulsvogn som er lett å håndtere og slå sammen etc. Ville kjøpt den på nytt om jeg skulle hatt ny nå!

Skrevet

Vi kjøpte simo kombivogn på tilbud til 3990,- på babyshop.

Har ikke fått tatt den i bruk enda, men gleder meg veldig til det :) Synes den er fin, og den virker kjempegod.

Skrevet

Har kjöpt vogn på Simo butikken i Bergen. Det ble en kjempefin Simo Duo til 5000-, Gleder meg til å ta den i bruk!!!!

Skrevet

Ikke lett å finne vogn. Har sett mye, prøvetrillet i butikker, fått gode råd av venner, sjekket på nettet. Fikk endelig kjøpt, 2 uker før termin, i seneste laget kanskje. :) Endte med Endte med Teutonia Mistral S m/softbag. http://www.teutonia.com

Betalte 5600 inkl/ stellebag på salget nå i januar.

Vi ville ha vogn som hadde

1. Løs bag (=kombi-vogn) - pga lett ta bag m/babyen ut og bære opp trappene til leiligheten mens vognen står igjen nede. Pluss bag kan brukes som soveseng om vi går på besøk, hvertfall i starten. Altså en kombi-vogn (løs bag inni sportsdel. (På Duo-vogner må du f.eks løsne hele bag-delen fra understellet, og bytte med sportsvognsetet når barnet blir større).

2. Svingbare hjul. (Helst låsbare) Pga lettere å kjøre og svinge med i f.eks byen og på kjøpesenter blant masse folk. Vi bor 10min gange fra sentrum. Og det blir nok mest turer langs asfalt og grusveier.

3. Håndtak som lett kan skiftes til andre siden. Mest akutelt når vi begynner bruke sportsdelen. Velge om ungen sitter mot deg eller fra deg når du triller, uten å måtte snu hele sittedelen.

4. Fire hjul - for det gir bedre plass til å ha ting i nettet under vognen, og tar oftest mindre plass en 3-hjulinger når man legger dem sammen

5. Vognen tar liten plass når den er sammenleggbar. Har ikke stor bil (skal kjøpe større en gang snart.)

Annet å tenke på : Store hjule er lurt i terreng, kan ha mindre hjul om du kjører mest på asfalt. Justerbar høyde på håndtak, spes hvis det er stor høyde forskjell på deg og mannen som skal trille.

Skrevet

Hei! Vi kjører innom Barnas Hus på Alnabru i dag og kjøper vogn. Har vært innom x antall butikker og sett på, kjent på, trillet og lagt sammen, og gudene vet hvor mange nettsider og forum jeg har vært inne på... Har omsider tatt et valg. Det blir Easywalker SKY for vår del :) (www.easywalker.no). Den er nominert til årets babyprodukt 2007 i Nederland. Den er sikker, enkel å slå sammen, lett (kun 9 kg!), kommer i fine farger, og babybagen er ganske stor. Ryggen i sportsvogndelen kan legges helt ned, og handlekurven under er ganske stor. Dessuten er hjulene egnet for både asfalt, grus og snø. Ulempen er at det ikke er regulerbar fotstøtte, det er ikke håndbrems, og sporstvogndelen kan kun monteres med kjøreretningen (altså slik at du ikke har blikkontakt med barnet). Men - i.o.m. at babybagen kan brukes til barnet er 6-7 mnd, regner jeg med at det vil føle seg trygt nok til å sitte andre veien fra da av.

Sportsvognen koster kr. 4.999,-, babybag kr. 1.499,-, eller du får pakkepris på kr. 5.999,- dersom du kjøper dem samlet. Regntrekk til både babybag og sportsdel samt myggnetting til babybag inngår i prisen. Stelleveske koster kr. 599,- (Alle priser er fra Barnas Hus på Alnabru).

Brukte lang tid på å bestemme meg selv, så jeg ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Kjøpt en sort simo kombi 2004 modell brukt på finn.no til 1000 kr. Pluss ca. 300 kr i postoppkrav og portoo. Et skikkelig kupp! Skal ha den som sovevogn på terassen.

I tillegg hovedvogna sort teutonia mistral fashion concept med softbag av Rita Holm på finn.no 5200 kr pluss 250 kr i porto

Skrevet

Jeg kjøpte en brukt simo bagvogn inkludert dyne, regntrekk, stellebag, babybjørn bæresele og stellebag til 1500 kr på finn.no.

Hadde simo bagvogn til 1.mann og kunne ikke tenkt meg noe annet. Brukte vognen til han var 9-10 mnd. gjennnom hele vinteren.

Skrevet

* Jeg har kjøpt vogna på Siljes barn og utstyr i Fr.stad

* Jeg har kjøpt Simo duo, svart.

* Fikk den på tilbud, 5250 inkl simo stelleveske ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...