Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Slike ting kan være arvelig. Hvordan er du og pappaen? Ellers retter kraniaet seg raskt ut - også eldre. Ikke la han ligge for lenge.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Hverken pappaen eller jeg er slik. Tidligere prøvde vi å snu hodet hans mens han sov slik at han ikke lå på bakhodet, men han snudde det med en gang, så det har vi gitt opp.
kruta78 Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 her og har beibien flat bakhodet. Lei av at folk komenterern det!!! Slet med kolikk i 4 mnd - og når han endelig sov fristet det lite å begynne å snu på hodet... Lurer også på om det er for seint nå... -vi(foreldre) er ike flat
Silverpilen Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Hs vår sa at barna gjerne la hodet mot lyskilden når de sov, derfor skulle vi snu han litt i senga fra tid til annen. Vivi skifter litt på hvilken vei han ligger, men han har litt flatt bakhode enda... Enten er det genetisk eller så har vi vært litt for late med å skifte sengeretning....
Lahl Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Hei ! Har hatt to barn som har vært meget flate i bakhodet som babyer, dette rettet seg opp igjen etter at de begynte å sitte og gå. Det tok litt tid, men tror ikke du behøver å bekymre deg. Har nå en datter på 2,5 mnd og ser at hun også begynner å bli flat i bakhodet. De ser jo litt merkelige ut når de blir sånn, men...ikke så mye vi kan gjøre med det. Legen lo da han fikk se den mellomste datteren min når hun var 6 mnd, da hadde hun en "bulk" på sømmen oppe på hodet og var "paddeflat" i bakhodet ( jeg ble ikke fornærmet over dette, da jeg visste at det ville forandre seg) I familien min har mange av babyene vært "flate" i bakodet, så det er nok noe med genene. Håper dette var litt til trøst (-:
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Har hørt mye forskjellig om dette, men med tanke på hvor mange babyer som flyr rundt med flate bakhoder og hvor få voksne mennesker som gjør det samme er det nok ikke noen stor bekymring. Det retter seg som andre her skriver, når de sitter og går mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå