Gå til innhold

Mye kaving og grynting om natta???


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

Lillegutt kaver så mye og lager så mye lyd når han sover..... sånn grynting og harking og små"gråting"...... noen fleer?? har han mareritt, eller luft i magen kanskje??? får vondt av han jeg- men så lenge han ikke våkner har han det vel ikke så vondt eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sånn e ho Temine åsså, småhyle litt av å tell når ho sover, men her e det åsså grynting, men da har ho mesta sutten..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også.. Vår kaver fordi vi av og til legger han uten å ha fått noen rap eller gulp.. Så når vi legger han ned plager det han veldig, virker som om det er veldig ubehagelig for han.. Som regel våkner han av det til slutt og så må vi bysse han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som jeg skulle skrevet det selv!

Tassen våkner som regel av denne kavingen og så er det på 'an igjen med puppen, eller han sovner på pappas brystkasse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye grynting her også, både når han sover eller er våken egentlig. Av og til er det bare grynting, men av og til vrir han seg og trykker i tillegg, og da er han tydeligvis litt plaget. Han lager så mange lyder når han sover, så vi har begynt å sove med ørepropper... Jeg hører han jo uansett, hører bare ikke alt, så jeg for sove litt jeg også. Jeg går ut fra at de begynner å gråte hvis det er alt for mye plaget. Tror sånn grynting er veldig vanlig, og det er jo bedre enn at de gråter i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillemor gjør også dette. Som regel når ho ikke blir rapa. Og i morrest før vi sto opp låg ho å grynta og kava og fjerta! så hos oss e det luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er her det mye grynting og kaving... men siden ho ikke gråter så går jeg ikke bort å ser til ho... siden ho sovner igjen etter litt grynting....

 

når ho våkner av seg selv så er det 10 min med grynting før vi er helt våkne... tror ikke jenta mi liker å våkne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny holder på sånn hun også! men hun har øynene igjen, så jeg tror hun sover på en måte. Hun kan holde på sånn i en time eller mer før jeg til slutt tar henne opp og gir henne mat. Hun begynner sjelden å gråte om natten, så jeg må til slutt baer ta henne opp for mat, hvis ikke blir det jo ikke noe mat på natten nesten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emre Amadeus grynter og lager mye lyder i søvne. De første nettene måtte jeg opp for å sjekke han hele tiden, men nå går det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...