Gå til innhold

November: Ang. legging om kvelden....


2nj♥

Anbefalte innlegg

Legger dere babyen før dere legger dere selv??

 

VI har til nå lagt lillegutt samtidig med oss selv, men lurer på om vi snart skal begynne å legge han tidligere...... Er vel greit å få inn rutiner på leggingen snart sikkert. Har dere rutiner allerede??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her finnes det ikke rutiner:). Har hørt at det er nytteløst før babyen er iallefall 3 mnd - men det skader jo ikke å prøve sikkert. Selma legger seg samtidig med oss foreløpig. Jeg har kommet inn i den (u)vanen å samsove, men nå skal jeg skjerpe meg å prøve å legge henne over i egen seng snart:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat begynt å legge Truls over i vugga etter at han har ligget i senga vår siden vi kom hjem fra sykehuset. Gikk igrunn ganske greit, men hender jeg tar han opp i senga til meg på slutten av natta......-er jo så kos også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er altfor kos:0). Gjorde det samme med den eldste sønnen min på 11, og han ble liggende i senga vår til han var fem........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa her legger seg før vi legger oss.Har gjort det en stund nå.Legger seg i 9 tiden. Veldig greit å ha litt rutine på dette ja og godt å ha litt "voksentid" alene på kvelden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Her blir det mest til at vi legger oss samtidig. Hun sovner som regel rundt tolv og da er det tid for senga for oss også. Hun har til nå (er 9 uker i morgen) vært veldig våken på kveldene og fra åtte til elleve har det vært umulig å få henne til å sove. De siste par kveldene har hun begynt å se litt trøttere ut rundt ti så jeg håper hun begynner å sovne litt tidligere snart. Sover godt på natta da, våkner mellom 5 og halv sju for mat, sover 2-3 timer igjen, mer mat og sover nye to timer, så vi står skjelden opp før ti! Har prøvd å vekke henne tidligere på morgenen men da sover hun hele dagen og sovner alikevel rundttolv på kvelden.

Satser på bedre rutiner og tidligere kvelder etterhvert, ingen ide å legge en lysvåken baby klokka ni bare fordi jeg synes hun bør sove da :)

Ellers så kan jeg legge til at hun sover de aller fleste netter hele natta i egen seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi legger gullet vårt alt i fra kl. 19 til 21, alt etter som hvilket klokkeslett ammingen faller på. vi legger jo eldstemann kl. 19, det er greit å kunne være litt helt alene en stund sammen før vi legger oss hver dag. Tidlige rutiner skader jo ikke. Har ikke hatt noe legge/sove vansker med eldstemann, så vi får kjøre samme løpet med denne her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...