Gå til innhold

November: Hvilken størrelse bruker babyen din i klær?


2nj♥

Anbefalte innlegg

Her skal vi ikke på 6 ukers kontroll før om 1 uke (da er gutten 7 uker), så jeg vet ikke hva han veier eller hvor lang han er.......-men synes han har blitt så stor. 56 er nå knapt, så vi må nok over på 62 her.

 

Så spent på hvor stor han har blitt, men skal holde ut en uke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på 6 ukers kontroll på onsdag. Da veide hun hele 4700 mog var 56 lang:) ( Det går så altfor fort!) Har begynt å legge bort mye i str 56 allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt opp og ned.. Forskjell på klærne.. Men for det meste går han fortsatt i str 56..

Og han veider nå 5480 og er 58 lang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det mest i 62, noe i 68 også faktisk, men det er jo for stort ennå, men bretter opp armene på bodyer og sånn. Holder ennå fast på noen plagg i 56 og har tre bodyer i 50 som er så gode at jeg tviholder på dem... Har pakket bort en bag med klær som er for små.. Snufs, alle de fine klærne som bare ble brukt en gang... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bruker vi stortsett 56. Men bodyer i 50 passer ennå, men er litt knappe på armene. Sparkebukser i 50 er for små, men er fine i 56. Ser også at noe i 62 passer, men er jo litt stort ennå da. jeg har forresten ei jente som var 3820 og 50 lang ved fødsel. Skal på 6 ukers kontroll til onsdag(da er hun 7 uker og en dag) Spennende å se hvor stor hun er blitt. Føles ut som om hun er blitt skikkelig lang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg driver å rydder bort 50, begynte for en ukes tid siden. Så nå bruker hun 56. Synes det er bedre at klærne er litt romslige-ser mest behagelig ut sånn!

Søsteren var lenger, men lettere, og hun begynte med 62 etter 6ukerskontrollen, men sånn blir det ikke med denne tulla. Hun er 7 uker i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullet mitt har blitt kjempestor :) Vi var på 6-ukerskontroll onsdag, og da veide han 5710 og var 57,5 cm. Han bruker 56 og 62.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok en stor og "gomætt" kar her i huset. Ved 6-ukerskontrollen var han 61 lang og 6630 gram. Har begynt å bruke diverse i str. 68 nå, men har noen sett i 62 som holder litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halvor var 56,5 cm og 5kg ved siste kontroll (7 uker). Han har brukt str. 56 frem til nå, men vi må nok over på 62 nå. Han er 8 uker i dag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie er snart 11 uker, og bruker alt fra str. 50-68 i klær, veldig forskjell på klærne, men mest i str 62. hun er 55 cm nå. og ca 5,1 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...