Gå til innhold

November: Hvor ofte spiser....


2nj♥

Anbefalte innlegg

babyen deres iløpet av et døgn?

 

Her er det mating omtrent hver 3, time hele døgnet. Sov en periode lenger på natta.....4-5 timer, men nå er det bare 3 timer mellom måltidene på natta også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På dagen spiser hun ganske ofte - 2 og 3 timer mellom hver gang. På kvelden synes jeg hun vil ha enda oftere. Hs trodde hun kanskje fikk litt for lite melk av meg på kvelden, så jeg ga henne mme etter hun hadde sugd ferdig av meg det siste måltidet. Synes ikke hun er blitt mindre grinete, men hun sover kanskje litt bedre. I natt fikk jeg hele fem timers sammenhengende søvn:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spiser ca hver 2-3 time frem til siste måltid kl 22.00 ca.. da sover han til 8-9 på morran uten mat på natta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dagen er det som oftest 2-3 timer i mellom, kommer litt an på om hun sover eller bare er våken. Fra 17 og utover blir det oftere og oftere. Hadde store problemer med amming i starten pga såre brystvorter så hun fikk flasker med mme fra hun var 10 dager gammel, noe mm på flaske og etterhvert som puppene grodde mer og mer pupp. Etter langtekkelig nedtrapping av flaske og opptrapping av pupp har jeg nå fullammet i 2!! hele dager. De siste ukene fikk hun bare en flaske på kvelden, men føler som deg mamma73- og lille Selma at hun ikke ble mindre masete av den grunn. De to nettene hun har sovnet etter bare pupp har hun også sovet like lenge så jeg har avfunnet meg med at hun er maseste på kvelden og at babyer generelt er det. Dog mye mindre masete nå en de første fem ukene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser stortsett hver tredje time, noen ganger med 2 timer mellom og andre ganger 4 timer. Stortsett om vi er ute og triller eller noe sover hun så godt så da kan det gå lenge mellom. Om natten spiser hun 1- to ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...