Gjest Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Begynte å prøve å gi han det litt etter han var 6 mnd.Prøvd med all slags pålegg og forskjellige typer brød.Ikke no hjelper,hender han suger av pålegget før han spytter ut da.Har 7 tenner,og spiser kjeks ol som bare det,så er heller ikke noe med det å gjøre... Har også prøvd å ikke gi det på noen dager. Kun frukt/youghurt og melk til lunsj,men blir jo fort sulten igjen da.Grøt begynner han og å bli lei så kan ikke begynne å gi et 3.måltid med det. Noen tips til meg? Han får også prøve å spise brødet selv,så er heller ikke det om å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Den var vanskelig....... Høres kanskje brutalt ut, man har du prøvd sult? Min gutt spiser alt bare han er sulten nok. Gi iallefall ikke et alternativ. Jeg ville heller ikke spist brød om jeg visste at det var en kjeks i vente. Ellers tipser jeg om pannekaker og varme lunsjretter til frokost. Kavringer og grove frokostbrød. Frokostblandinger. Min gutt spiser gjerne ting han ellers ikke liker når andre barn spiser med. Helt utrolig hva han liker i barnehagen, men ikke hjemme.
gullunge+1imagen Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Hei! Sønnen min er 7,5 mnd, og vi er på fjerde dagen med brød nå.. de to første dagene gikk så som så, men så tok jeg litt vann på og knødde brødskiva litt, og nå går det betydelig bedre.. Jeg tenkte at jeg skulle gi litt ferdig knødd brød til han venner seg til smaken og ihverfall til han får et par tenner, har ikke fått noen enda.. og da skal jeg ha mindre og mindre vann på og håpe det går seg til - Et lite råd bare, som funker hos meg, du kan jo prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå