Gå til innhold

Hjertet banker!!


SusyQ

Anbefalte innlegg

Da har jeg akkurat vært på innvendig UL. Fikk ny termin 9 dager senere, noe som betyr at jeg ikke er 7+6, men 6 +3. (Grr...)

 

De gode nyhetene er at hjertet banker! Var helt ubeskrivelig nydelig å høre. Nå krysser jeg bare fingrene for at alt går bra i ukene og månedene som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann =)

Kjedligt å bli satt tilbake da, men er jo kjempegodt å høre att alt såg fint ut.

Kunne dere se hjertet så tidlig asså, jeg skal på tidlig UL i mårra, da er jeg 6+2. Krysser fingrene for at vi får se et bankende hjerte da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så det helt tydelig. Var som en liten prikk som blinka :-) Og hørte det på høytaler i rommet. Fikk til og med printet ut et fargebilde av det du akkurat så vidt kan se er et lite foster. Helt sprøtt og veldig veldig fint!

 

Best av alt: Jordmor Siri sa at når man har sett et foster der hjertet banker reduseres risikoen for SA betraktelig. Så det er jo betryggende da :-)

 

Lykke til i morgen, mizzymee. Skal krysse fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis SusyQ...

 

Jeg var på innvendig UL når jeg var 6+4 på vei. Det lille nurket målte 6.1mm og hjertet slo hardt og kraftig...

 

Idag er det kontroll på sykehuset om etpar timer... Håper det blir UL igjen idag... Jeg er idag 9+1 og håper ikke at jeg blir satt tilbake.

 

Lykke til videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...