Jente89 ♥ Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Vi har til vanlig lakt jenta mellom 19.00 og 20.00 på kvelden. hun pleier å våkne 24.00 og 03.00 å få mat. men nå di siste 3 dagene så har hun vært lys våken kl 03.00!! jeg skjønner ingenting!! i tillegg har hun begynt å snu seg fra rygg til mage mens hun ligger i senga.. så hun ligger ut meg armene mellom sprinklene å hyler.. (det hadde ikke noe med dette å gjøre egentli) Noen som vet hva jeg kan gjøre for å komme tilbake til den rutinen vi hadde?
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Min lille gutt på 1,5 mnd er også lys våken midt på natta. I natt lå han våken mellom 4 og 5.30...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Du sier ingenting om matrutiner, men kan det hende hun er sulten? Min gutt måtte begynne med fast føde ved 3mnd pga. nattevåkning. Ved 4mnd hadde vi flere måltider med frukt og grøt. Dette hjalp oss godt. Tok oss ca.14 dager å finne søvnen igjen - så vær tålmodig.
3tettesmå Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Er visst vanlig å våkne midt om natta når de lærer nye motoriske ferdigheter, som å snu seg fra rygg til mage. Da øver de også om natta og våkner (dessverre) av dette. Min gutt hadde noen slike treningsøkter midt om natta akkurat da han begynte å rulle. Det gikk over av seg selv etter en uke eller to, husker ikke helt... Nå har han lært å stå og vi har fått tilbake treningsøktene om natta igjen:-( Det er slitsomt, men tror det er helt naturlig og det går som regel over av seg selv igjen. Et tips til det med å sette fast armene i sprinklene (min satte etterhvert også beina fast) er å legge sånn stoffstykke rundt sprinklene eller bruke babysovepose (da har de ikke like stor bevegelighet). Ellers er det jo muligheter som: -sulten? -ikke trøtt nok? sover kanskje for mye på dagtid? Hvordan virker hun når hun våkner om natta da?
Jente89 ♥ Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2007 hun er våken 24.00 og 03.00 å får mat, men da sovner hun med engang etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå