Gå til innhold

imorgen skal jeg på 1.svangerskapskontroll.. er det noe jeg skal ha med ?


Gjest

Anbefalte innlegg

Eller kan jeg bare komme som jeg er ? er 11+4 idag.. så jeg er spent på denne kontrollen... men jeg har vært på ul, så jeg vet at alt er i orden med baby'n så langt :)

 

men som sagt... er det noe man skal ha med seg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal ha med en urinprøve du har tatt på morgenen. Ellers vær forberedet på gynekologisk undersøkelse.... og kom som du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Du må ha med deg urinprøve til legen imorgen. Ellers så skal de ta blodprøver av deg på laboratoriet.

 

Er det din vanlige lege du skal til trenger du ikke ta med så mye mer, men dersom det er en ukjent lege du skal til, så ta med evt. resepter du har på medisiner. Kan hende du må endre faste medisiner nå når du er gravid.

 

Ønsker deg lykke til... Kan opplyse om at jeg skal til sykehuset på kontroll idag. Håper jeg også får UL idag. Var på privat UL da jeg var 6+4 og så et hjerte som slo hardt og godt... Jeg er idag 9+1

 

Klem fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke har noe å ha med meg urinprøve i da ? kan jeg ikke ta en når jeg er der ? fastlegen min sa ikke noe om at jeg skulle ha noe med...

 

du får ha lykke til idag du også scubagirl :) morro med ul.. så håper du får det :) si ifra åssen det gikk da ? =)

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan helt sikkert ta urinprøve hos legen, men ikke alle får til å tisse på kommando og da er det greit å ha med. Beger til urinprøve får du kjøpt på apoteket. Lykke til! Spennende med første kontroll.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...