Gå til innhold

Februar: Hva med bursdagsgaver til februarbarna da?


rødt&blått

Anbefalte innlegg

Syns liksom hun har alt jeg.. og det hun ikke hadde før jul, fikk hun vel da + litt til!

Går jo et barnehageår i vente de aller fleste vel.. Hva skal deres barn få da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marikken skal få dukkevogn..

så ønsker vi oss en dukke fra bestemor...;0)

 

Hadde ikke tenkt til det men hun går så fint no stødig og godt så da blir det vogn på gullet ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal få ett sånt lær og gå stativ... slik at møblene mine kanskje får stå i ro=)

I tillegg skal vi ønske oss: potte, regntøy i str 86, sånne skofus skoe (mine første sko). Plastsandkasse med lokk, Huskestativ, Prinsesse gardiner, taklampe også klær da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, det lurer vi på. HAr jo nettopp vært jul og jeg synes hun for øyeblikket har nok leker. Har arvet masse duplo som foreløbig er gjemt bort.

 

Jeg har lurt litt på om vi skal kjøpe barnehagesekk til henne, om hn ikke får plass nå i våres (sjansene er hvist store for at dt kan skje håpe, håpe) så blir det satrt i august.

 

Vil gjerne gi noe som varer en stund ettersom det er den første bursdagen. Smykker fikk hun masse av på dåpen.

Trenger forslag?? Synes dukke vogn er litt tidlig, dukke fikk hun av mormor til jul og babyborn hadde mammaen fra før som hun nå har fått.

Trehjulsykkel er vel egentlig ikke aktuelt før hun er år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi skal kjøpe reflex regndress med for til poden i bursdagsgave:) Så har vi ønsket oss masse gode og varme vinterklær til barnehagebruk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt får 3-hjuls sykkel han. Den er beregnet i fra 10mnd, og brukes i starten med sele, støtte rundt, fotstøtte, og stav som vi kan dytte med:) Blir kjekt til våren når han blirlei av å gå,er ikke noe glad iå sitte i vogna så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...