Gjest Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Hadde IKM om fredagen og tok en test som ble neg.. Har enda ikke fått tr.. føler vel egentlig ikke at den er på vei heller, min første mens var 9. desember.. kan jeg prøve meg på en ny test i dag tru? ( noen som er i samme sko som meg) *spent*
lille_gull Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Vi er i samme båt Hadde IKM på fredag jeg også.. Tror kanskje jeg skal teste i dag eller i morgen.
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Jeg seiler også i samme båt som dere to! Jeg hadde sist mens 7. des,og skulle etter planen hatt mensen igjen for 4 dager siden. Har testet to ganger, den ene var kontant negativ, mens den andre hadde en tynn rosa positiv strek. Tror nok at den testen også kan kalles negativ, men har enda ikke fått mens, og jeg er ALDRI for sent ute. Ganske frustrerende å gå å vente sånn. Andre som har opplevd noe lignende? Å ha regelmessig mens, bli forsinka, men så teste negativt?
fru Senilix Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Til maia, test du:) Jeg er også forsinket med mensen, skulle hatt den 2. jan. Og nei, har ennå ikke testet. Mest fordi jeg var forsinket forrige gang også, med mer enn to uker, fikk bare negative tester. Det var ikke antydning til flere streker enn kontrollstreken. Jeg er vanligvis helt regelmessig, samme dag, samme tid. Menmen. Har jeg fortsatt ikke fått den når jeg er ferdig med jobbingen til fredag, tester jeg. Lykke til jenter:))
Gitte:-) Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Jeg skulle også ha mensen på fredag, men den har enda ikke kommet...Tok en test på fredag som var neg, men har ikke testet igjen...Har VELDIG lyst, men prøver å vente litt til.Kiler i magen når jeg tenker på at kanskje er jeg gravid? :-)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 1-2 dager over, så nesten i samme båt, eller sko om du vil.. Ville tatt en test, så absolutt. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå