Guttemamma til tusen :) Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 min gutt på 8 mnd har bare sånn en skumplast(tror det er det de heter) madrass i senga si, og jeg synes egentlig ikke den virker noe behagelig å ligge på nå har de tilbud i byen på wonderland madrasser til barnesenger til 750 (kosta 1000 før) ville dere kjøpt denne, eller er det bortkasta penger??
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Vi har wonderland til lillegutt, den er bare kjempe god:) fikk med sånn skum greie i sengen men byttet den ut fort med wonderland.
Frk B og Elias Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Lillemann her har Svane. Hadde skumplast først, men synes den var ekkel! Så han fikk av bestefar ;o) Jeg hadde kjøpt, de tilbringer jo ganske mange timer i sengen sin disse små.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2007 ja, det gjør de jo...veeldig godt poeng! skrev på skravle at jeg tror jammen med jeg skal gå og kjøpe meg en slik!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå