RockMyWorld Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Noen flere? Er nå i uke 16 og det går ikke en dag uten at jeg må spy spy spy. I natt måtte jeg til og med opp mitt på natta og hive meg over toalettskåla, og det ser ikke ut til at kvalmen skal gi seg i det hele tatt. Noen flere??? Er så overlykkelig over mitt lille mirakel, men denne kvalmen gjør meg GAL!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Ei jeg kjenner var kvalm og spydde i begge sine svangerskap til uke 24/25. Ikke oppløftende ord, men du er ikke alene... Lykke til...og tenk at hver dag kan være den siste med kvalme!
gosnut Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Hei! Jeg er i uke 22 og spyr enda... Alle sier: "ja, men nå gir det seg snart!!" men det gjør det altså ikke... Er heldigvis ikke kvalm hele tiden og heldigvis ikke hver dag, men jeg forstår godt at du blir sliten av dette.... Heldigvis kommer det noe godt ut av det! Det får være trøsten vår... Spyfri klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 du er ikke alene om det du... det følest ut som om alle andre slipper etter uke 12 - 13 .. er i uke 18 nå... å er av de som ikke har sluppet unna... begynner å bli temmelig lei nå ja.. har hatt spy bøtte ved senga siden uke 6... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå