Gå til innhold

God morgen =) hvordan har natten vært mammaer??


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

ååå, Jakob var så flink til å sove om natten.... sov gjerne en 5-6 timer for så å spise og sove 3-4 til....... han sovnet med en gang vi la han i kurven også...... men de siste nettene har dette snudd seg litt, han vil ikke sove når vi legger han, bruker masse tid- skravler og hyler litt, spyter ut sutten 100 ganger osv, også sover han "bare" 3 timer før han våkner og skal ha mat igjen, også sover han nye 3 timer..... Dette er jo egentlig ikke store problemer akkurat, men jeg var bare blitt så godt vant, og håper at det skal snu seg igjen........

 

Hvilke planer har dere for dagen da?

Vi får besøk i dag, av et vennepar med baby på 6 mnd :-) de skl være til i morgen, så vi skal vel shoppe litt og kose oss en masse!!

 

Ønsker dere alle en riktig superflott dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke nå særli og rop hurra førr... (les. natta bei ikke like hærli)...

 

I dag skal æ nu prøv å få vaska litt klea... rødda litt og orna litt i huset... trur det har landa ei atombombe på kjøkkenet i hælga... skal også se om æ får sortert igjennom litt meir babytøy... pappen e ikke færdi på jobb før klokka ni i kveld... så i dag e æ aleina mamma...

 

Håpa nu bærre æ snart får varmen i huset... æ frys...

 

Kos dåkk og ha en super dag :D

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har natta vært preget av lite søvn.. Carina har vært mykje våken. Men har ikkje grått! Bare ligget å kava og gryntet.. ? Så nu skal vi prøve å slappe av litt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske vanlig natt her i huset.....jeg og poden gikk for å legge oss ved 22 tiden. puppet og sovnet på puppen. prøvde å lirke han ned i ammemadrassen sin, men da var han brått våken igjen. hyl og skrik og endte opp i gyngestolen. etter 20 min. gjorde vi alt det overstående igjen og endte nok en gang i gyngestolen. etter det var jeg dødstrøtt og lot han få viljen sin, nemlig å sove oppå meg. vi sov begge i 3 timer. når vi våknet hadde jeg siklet på han og han på meg.....mer pupp og masse sutring fordi han måtte ligge i madrassen sin. sov i 1 1/2 time. så pupp igjen og sovnet ved siden av meg i sengen. sov i 1 1/2 time til...så var det morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i natt var faktisk den første natten han la seg uten å hyle... kanskje fordi vi var ute på trilletur og badet etterpå? hmm.. skal prøve "som vanlig" i kveld og se hvordan det går... kanskje jeg skal begynne å bade han hver kveld... det gjorde mamma med meg og.. hadde ikke vondt av det... han er 13 dager i dag forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi badet i går også- så ikke ut til å hjelpe her :-/ men, vi badet også ammet vi i stua- kanskje vi må amme i senga??

Mamma badeet meg også hver kveld, og hun sier at det var veldig bra- da fikk vi inn "rutine" med en gang- bading, etterfulggt av pupp i senga betyr natta :-) er nok noe i det tror jeg- ikke farlig å bade hver kveld da :-) kanskje jeg skal prøve det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

går kjempefint her..La oss klokka 24.00 igår, ho sov tell 04.00, fikk mat, og sov tell 09.30...Syns det e helt topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og se at flere sliter om natten... Lurer på hvordan jeg skal få snudd eller laget noen rutine!? Litt tidlig sikkert, Filip er bare 21 dager, men jeg savner og sove alene!! Han sovner ikke før han får ligge sammen med meg og med puppen godt plassert i munnen. Da sovner jeg også til slutt, men han grynter, snøfter og hikster som en gammel mann, så det er umulig og ikke våkne igjen... Men det må sikkert bli bedre etter hvert:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her holdt vi på i hele går med amming, bæsjing og hyling hver time frem til ca 0130, etter det ble det rolig og ca 0400 sovnet hun i sengen sin, sov til 0700, mat og sov igjen til 1030, stell, mat og sover nå også.

 

Skulle ønske vi fikk snudd døgnet...... GLEDER OSS TIL ANTIBIOTIKAEN GÅR UT AV KROPPEN HENNES!! Hvor lang tid kan det egentlig ta????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emre Amadeus la seg 22, sovna i senga si, og jeg kl 24. Våkna 03 og villa ha mat, og sov til jeg vekka han kl. 07. Deilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...