Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når lå/skal dere ligge bebisene deres på eget rom?

Her er vi 5 mnd og nå er barnerommet klart for innflytting:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oda er 6 mnd og skal flytte inn på eget rom når vi flytter inn i større leilighet i løpet av januar. Nå bor vi i en to-roms leilighet:-) Vi venter bare på at badet og kjøkkenet skal bli ferdig. Taklampen på rommet hennes er kjøpt inn og hengt opp, og ellers så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal pynte opp rommet hennes.

Hvordan har du ordnet barnerommet?

Noen tips å komme med????

Lykke til med innflyttingen på barnerommet:-)

Skrevet

Gutten vår på 7 mnd. har nettopp flyttet inn på eget rom. Jeg har ventet til han ble ferdig med nattamming, siden rommet hans er litt lenger ned i gangen fra vårt rom. Forsøkte da han var 5 mndr. men jeg ble helt ødelagt på dagtid sidne jeg våknet mer av å gå mellom rommene (da spiste han ca. 3 ganger på natten)

Lykke til

Skrevet

Gjør det først når han spiser mindre eller ingenting om natta. Her er det fortsatt 2-3 nattmåltider...seks mnd snart. Gleder meg til den tiden kommer at han sover gjennom og på eget rom!

Skrevet

Gutten vår har nå ligget to netter på eget rom. Han er 6 mnd. Vi sover bedre alle tre av det. De to siste nettene våknet han og fikk mat ca 05.30. Det var ca 2 timer etter at han pleide å få mat da han lå inne hos oss.

Rommet hans ligger ikke rett ved siden av vårt, men med babycall hører vi han hele tiden.

Vi har så langt positiv erfaring med det.

Lykke til

Skrevet

Gutten vår har ligget på eget rom en natt nå. Han våknet kl 0600 og ville ikke sove mer der inne. Da fikk han bli med inn i vår seng. Vi sov til 0800. Han har sluttet å spise om natten for to uker siden. Men våkner fremdeles i seks tiden og er vanskelig å roe. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Regner vel med at det ikke er en god vane å ta han over i vår seng. Er så trøtt at jeg ikke tenker klart i seks tiden. '

Noen tanker?

Skrevet

Vår jente er snart fire mnd og begynte med eget rom i jula. Mest fordi jeg sov så dårlig fordi baby lager lyder når hun sover og jeg våknet hele tiden og trodde hun var våken. Alle sover bra nå, nå våkner jeg først når hun lager litt høyere lyder og virkelig er våken. Babyen våkner ikke noe tidligere nå og virker ikke noe utrygg på eget rom, virker rett og slett ikke som hun har merket noe forandring i det hele tatt. Hun sover i samme seng som før, bare i annet rom. Hender jeg tar henne inn i vår seng på morgenkvisten hvis hun har våknet litt for tidlig for å stå opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...