Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig sliten om dagen! Jeg kunne sovet hele dagen, er irritert på alt og alle, bena er tunge som bly. Blir helt gåen av å gå opp trappene hjemme.

Er dette normalt? Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg skulle skrevet det selv :-) Å jeg er bare halvveis..

Skrevet

har hatt det slik,men litt bedre no etter i begynte på jobb igjen faktisk...holder på å rydde og ordner litt i skap osv no hjemme,vis ikkje sovne i bare på sofaen.fri fra jobb idag :-)langt på vei du da??

Skrevet

gå en liten tur ut,bare 30 min ca,da får en ofte litt mere energi :-)

Skrevet

har merket at til mer i ligg å sløve på sofaen/senga til mere sliten/overskudd har i

Skrevet

Som jeg skulle skrevet det selv, men jeg har lagt blodtrykk så for meg er det normalt.

Har gitt beskjed på jobb at jeg vet ikke hvor lenge jeg orker å jobbe hele dager, hadde vært herlig å kunne sluttet kl 13-14 og fått slappet litt av før jeg henter poden hos dagmamma...

Skal til jordmor i morgen, men tviler på at jeg tør å spørre om sykemelding!

Skrevet

får vel ikke sykemelding hos jordmor,men hos legen.

ble sykemeldt før jul i 2 uker,pga tretthet,men det var godt å komme på jobb igjen. :-)

alle på jobb veit det no,de e meire bekymra for meg enn det i e.ang løft o.l på jobben.jobbe som hj.pl :-)

Skrevet

min lege og jordmor deler legekontor så hvis jeg absolutt MÅ ha sykemelding så ser jeg det ikke på som noe problem at jordmor stikker hode inn i døra til legen og får legen til å skrive en sykemelding.

Det gjorde hun iallefall i sist svangerskap!

jeg har en lett jobb i sentralbord, men sovner på jobb i stille stunder...

Samme hjemme også, jeg MÅ ha full rulle hele tiden for å holde meg våken, men har ikke energi til å holde så høyt tempo. i tillegg så sover jeg dårlig om nettene, våkner av urolig bein, krampe i beina, kynnere og spark... ser egentlig med gru på de neste 3 mnd hvis det skal fortsette slik.

Er 26+1 i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...