laffe*høygravid* Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Jeg er nå 16+ 6 uker på vei, og lurer på når den magen skal komme????? Jeg er fullstendig klar over at mange ikke har fått mage før uke 20 - kanskje også senere... Jeg har begynt å se liten kul, spesielt på kvelden...(?) Men det er jammen ikke mye! Blir jo bekymret da, vettu... håper den lille har det bra der inne, og at den vokser som den skal! Skal på UL om to uker...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 På meg spratt den ut dagen etter ultralyden i uke 18. Veldig rart.. Var sånn over natten, plutselig var det en mage der, som jeg ikke så dagen før...
laffe*høygravid* Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 Ja, den "spretter" vel ut på meg og snart håper jeg! Må bare slutte å vente sånn... akkurat som å se på vannet og vente på at det skal begynne å koke - da skjer det jo aldri!!! He....
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Fikk mage tidlig jeg,men etter Ul i uke 18 spratt den ennå mer ut.Du aner ikke!!!!!!Magen kommer nok skal du se;)
9nah Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 jeg er 16+5 selv og har ikke antydning til mage jeg heller.. håper den kommer snart!!
laffe*høygravid* Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2007 Ja... må vel bare smøre meg med tålmodighet litt til! Dette er første gang, og jeg har ventet lenge på dette! Så vil jo se magen så fort som mulig!! Men roer meg vel uansett ned etter UL håper jeg
**My little Miss drama and I** Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 Hihi ja det er bare å vente:-).. skjønner godt at du vil ha den nåååå.. jeg fikk veldig tilig også har den vokst ganske jevnt... andre jeg kjenner fikk plutselig nesten som over natta.. artig å se egentlig... sikkert det du å får?! Ja etter UL når du har sett den lille trur jeg magefokusen går litt bort:-) lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå