LivetErEnLek Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Bor ikke på nøtterøy, men rett over brua på tønsbergsia.
Frk B og Elias Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Vi bor på Nøtterøy, nettopp flyttet hit fra Asker. Fikk endelig overtalt sambo til å flytte nedover (jeg er fra TBG)
sjettejuli Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2007 hvor gamle er barna deres da? drittvær idag!!!!
Frk B og Elias Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Elias er 6,5 mnd og en liten bølle idag Fikk du sjettejuli i år?
sjettejuli Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2007 Fikk 15.juli (termin 6). Fødte du på SiV?
Frk B og Elias Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Nei, Bærum Sykehus. Flyttet nedover i november. Hva syntes du om SiV? Føden på Bærum var super, men barsel heller kjip
sjettejuli Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2007 jeg hadde en fødsel som ikke var spesielt morsom, da-men fornøyd med SiV. Skulle egentlig være på Fødestua, men ble etterhvert flyttet til hitech-avdelinga. Vi bodde etterpå på familierom på Fødestua, og det var supert, men jeg kunne tenkt meg å vært lenger enn to dager etter fødsel. Men deilig å være litt "i fred" (jeg satt i rullestol og var litt medtatt etterpå, hadde ikke takla å bo på rom med andre!)
albah Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 Jeg er ennå litt lenger ut : ) Fødte på SIV 22 juli.
Frk B og Elias Skrevet 8. januar 2007 #10 Skrevet 8. januar 2007 Så moro med flere som har barn rundt samme alder! Var på helsestasjonen for å sjekke om det var barselgruppe her, men de kunne ikke gi ut noen navn. Hun kunne derimot fortelle at det var ei i samme gate som meg..... Albah: Er det Tjømlinger her også?
albah Skrevet 8. januar 2007 #11 Skrevet 8. januar 2007 jepp, fra den riktige side av brua. hehe : ) her er vi bare meg og ei til på barselgruppa.. litt kjipt det. men tjøme er tjøme da... ikke overbefolka akkurat.
2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 8. januar 2007 #12 Skrevet 8. januar 2007 Hei! Jeg er fra Nøtterøy, men har bodd noen år i Bærum nå pga jobb. Håper å kunne flytte tilbake etterhvert. Har all familie i Tønsbergområdet+svigers :-)
Frk B og Elias Skrevet 8. januar 2007 #13 Skrevet 8. januar 2007 Har flere venninner derfra, men ingen av dem bor der for øyeblikket, men de kommer vel hjem igjen håper jeg )
Frk B og Elias Skrevet 8. januar 2007 #14 Skrevet 8. januar 2007 Må si det er deilig å flytte hjemover igjen. Savner Asker litt innimellom, men det er deilig å slippe og høre E18 ) Bodde i blokk før vi fikk barn, og syntes det var helt ok, men etter Elias kom ble man fort lei ja, så nå bor vi i enebolig på Nøtterøy. Deilig å ha mamma ++ i nærheten også
2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 8. januar 2007 #15 Skrevet 8. januar 2007 Skulle gjerne hatt besteforeldrene litt nærmere ja...heldigvis er det 'bare' litt over 1 time å kjøre.....men jeg håper vi flytter tilbake før barna begynner på skolen...
sjettejuli Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. januar 2007 det er barselgruppe på helestasjonen på borgheim, ja. husker ikke helt når vi skal treffes neste gang, det er vel en stund til, tror jeg. men vi kan kanskje ordne vår egen barselgruppe, for oss med bebiser rundt 6 mnd? skulle vært en skikkelig bra kafe på teie/borgheim! det savner jeg...
ingjo79 Skrevet 8. januar 2007 #17 Skrevet 8. januar 2007 Jeg bodde på Borgheim , men har nå flytta til Sem. Jeg fødte på Siv 27 juni. Jeg er 27 år. Hyggelig å se at det er andre fra Tønsberg området her.
Loppa- nr2 i magen Skrevet 8. januar 2007 #18 Skrevet 8. januar 2007 Vi bor på nøtterøy. Lillesnupp er 7 1/2mnd.
sjettejuli Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #19 Skrevet 8. januar 2007 da er vi jo faktisk ganske mange her
LivetErEnLek Skrevet 8. januar 2007 #20 Skrevet 8. januar 2007 Jeg fødte på Siv 8 juli. Vi skulle egentlig føde på fødestua, men tror du ikke den var stengt da vi kom!! Sånn er det når man skal føde midt på sommeren. Fikk krangla meg til et familierom da, men vi var der helt alene, og uten bemanning, så dro like så godt hjem dagen etter.
sjettejuli Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 8. januar 2007 jeg fødte 15, og da var det åpent der. det var jo teit at du ikke fikk komme dit. men som sagt-akupunktur og varme bad hjalp ikke akkurat på meg da-jeg ble bare sur av badekaret...
LivetErEnLek Skrevet 8. januar 2007 #22 Skrevet 8. januar 2007 Ja, ble kjempelei meg da jeg kom opp og fikk beskjed om at jeg måtte føde på den vanlige føden. Men jeg fikk ei jordmor som hørte til på fødestua og fikk akupunktur og brukte badekar. Det hjalp kjempegodt på meg.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2007 #23 Skrevet 8. januar 2007 Vi bor ikke i nærheten enda, men i mai (ca) flytter vi til Tønsberg. Bor i Bergen nå.
Da HarViTreUnger Skrevet 8. januar 2007 #24 Skrevet 8. januar 2007 Flyttet til Nøtterøy i oktober og er helt fersk i Vestfold. Har en på 2,5 og en på 10 mnd. Artig at det var såpass mange her som ikke bor så langt unna )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå