Gå til innhold

Melk ut nesen.....


Stella:O)

Anbefalte innlegg

Jenten vår på 2 1/2 uke ammer jeg i sengen om natten, hun ligger ved siden av meg. Men de siste dagene er det begynt å renne melk ut nesen hennes når hun drikker. Det surkler så bare det. Kan det være at hun ikke helt klarer å svelge unna melken eller? Noen flere som har opplevd dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillegutten her får også melk ut av nesen noen ganger- men da i forbindelse med en litt "kraftig" gulp....høres ut som det kan være at hun ikke får svelgt unna da- men du kan jo høre m helsestasjonen for sikkerthets skyld......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hær kommer det også kun ut næsn når ho gulpa krafti... så det e ikke mye svar å få hær :D Men ho får nu sjølla næsn ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille jonathan er 2 uker og når jeg ammer kommer det oxo melk ut nesa... lurer oxo på det samme.. hvorfor det blir sånn.. surkler og høres ut som om han får problemer med og puste blir redd jeg... gulper ut nesa gjør han oxo... huff... blir skremt av sånn jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer melk ut av nesen på simen oxo når han spiser... på sykehuset sa de til meg at det var fordi jeg var så lett melka og at han ikke klarer å svelge unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...