Gå til innhold

Cyster og Gravid, noen som er i samme situasjon.??? Pls les!


Alle gode ting er 3!

Anbefalte innlegg

Hei Jenter,

Var på UL på fredag ettersom jeg blør i hytt og vær og fant ut for ikke så lenge siden at jeg er gravid.

Hatt endel intense smerter som varer en halv time med blødninger for så å forsvinne.

På UL fant de en cyste på 5cm i dia, noe som han mente var i det største laget og at jeg er lengre på vei enn antat.

Hele 8 uker.

Hadde en MA i sept hvor jeg måtte ha to utskrpninger og måtte på noen kurer 3 uker etter dette ettersom jeg fikk smerter og var dårlig.

Mine tanker er jo da at denne cysten må jo ha kommet raskt !!!

De så og at minien var festet seg litt skjevt og det kunne og forårsaken blødninger og plomme sekken var bakoverbøyd.

Uffda det var mange detaljer dette.

Skal til fastlegen på onsdag for så å bli henvsit til gyn/spes. i kvinne sykdommer.

Setter pris på all tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Hadde en stor cyste da jeg gikk gravid med datteren min. Den var og så stor at legen ville ha meg inn til ny kontroll for å se at den ikke gjorde noe skade, men som legen sa så forsvinner de som oftest av seg selv men kan gjøre vondt når de er der...

Var på kontroll igjen i uke 12, og da var det gått hull på cysten og den var på vei bort. Venninnen min som gikk gravid samtidig var sykemeldt så og si hele svangerskapet pga to cyster som var ganske store, og disse gjorde at hun hadde vondt. Det gikk helt fint med henne og, på kontroll etter at babyen var født var cystene hennes også på vei bort :)

 

Lykke til :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...