Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Jeg skal.. Har termin 6.mai, så jeg håper ikke jeg er der den 13.juni da.. he-he.. Har ingen erfaring med sykehuset fra før, men har sjekket litt rundt og er veldig fornøyd med at jeg skal føde der nå. Står på ringeliste på Riksen, men tror jeg kommer til å takke nei hvis det skulle åpne seg en plass der..
mummie mammaen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2007 Håper heller ikke du er der 13 juni. Vært mye negativt snakk om sykhuset men når man forhører seg litt rundt er det mest positive ting. Boblebad på enkelte rom å gjesteseng som pappa kan slå ut sånn at det blir dobbelseng :-)
nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Jeg skal, i slutten av juni. har født der før, på B2 og var veldig fornøyd.Der var det uttrekksseng til pappa'n, ikke dobbelt seng. I B7 derimot er det dobbelt seng på alle rom. Men B7 er ofte stengt på sommeren så jeg håper ikke det er så fullt på de andre avdelingene...
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 hei...jeg har termin 27 mai..men ligger nok der i april/mai..så dette blir morro=)
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Jeg hadde også hørt endel negativt før jeg fikk plass, men har bare hørt positivt om fødeavdelingen etter at de gjorde om.. Har jo veldig bra tilbud både med badekar og at Pappen kan sove der hvis det er plass.. Skal visst være bad på hvert rom også.. :-) Gleder meg til mai!! :-)
Confucious Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 Jeg skal også føde på Fredrikstad. Har termin 11.juni og fødte der i 2005 også. Var litt bekymret sist gang fordi det hadde vært skrevet så mye negativt om sykehuset det året, men alt gikk bra og de fleste var veldig hyggelige der, spesielt på nyfødt intensiven. (Sønnen min hadde gulsott og fikk lysbehandling der). Det var litt vanskelig å se ham flyttes dit (var jo veldig følsom akkurat da,og gråt masse) men de var veldig flinke og hyggelige der.
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 8. januar 2007 #10 Skrevet 8. januar 2007 Hei. Skal også føde på fredrikstad. Termin 4 juli, men skal ha keisersnitt, og blir da rundt slutten av juni pgr av at man blir tatt litt før. Har fått to gutter der fra før og er veldig fornøyd. Har ikke søkt om plass enda jeg, legen mente det ikke var nødvendig å søke enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå