mummie mammaen Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Får av å til kjempe vondt i magen. Flere som opplever dette?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Kynnere skal ikke være vonde kjære deg.Så syns du skal ta kontakt med jordmor jeg.
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Huff er enig med anonym her.Kynnere skal ikke gjøre vondt.Syns du skal høre med lege eller jordmor bare for å være sikker.Jeg har masse kynnere og disse er ikke vonde eller ubehagelige.Jeg er 18+5
mummie mammaen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2007 Hvordan kjenner kynnere ut? Husker dessverre ikke fra mitt forrige svangerskap. Smertene er fortreng og glemt :-) Får vondt når jeg stresser.
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Hos meg blir bare magen hard.Kjennes litt rart ut,men absolutt ike vondt.Får håpe du klarer å stresse ned litt da:)Kanskje du syns det er vondt siden magen strekker seg samtidig?? Er bare litt over ett år siden jeg fikk forgje gutten min så er vel ganske strukket i magen allerede jeg.Men jeg hadde kynnere i forgje sv.skap også å disse var ikke vonde de heller. Klem
Pirkeanonym Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Jeg får kynnere bare jeg reiser meg opp, snur meg og hver gang jeg går. Jeg synes også at dette er utrolig ubehagelig, og ikke minst plagsomt. Er ikke noe farlig med det;o)
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 begynte å kjenne kynnere i uke 12 jeg denne gang..(2. gangs) Noen kynnere er vonde, men ikke kjempevonde. men i mitt første svangerskap hadde jeg mye "veldig"vondt i magen
sistemannpåvei Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 dette er mitt tredje svangerskap, og de har alltid vært like for meg; magen 'hardner'. merker dem såvidt. får vondt i magen (sidene) når livmor utvides, men absolutt ikke ellers. ville sjekket jeg.....
Töddel Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 Jeg var til legen i dag og hun sa at har man mye kynnere skal man ta det med ro og ikke løfte og stresse for mye. Har selv hatt mye og vonde kynnere siden uke 14 (er å uke 24). Hadde det slik med de to første også. Det er veldig ubehagelig og vondt men absolutt ikke smertefullt. Har du smerter må du komme deg til lege! Jeg fikk beskjed om at det var ikke noe annet å gjøre enn å slappe av og ta det med ro, og etter at jeg ble 50% sykemeldt pga dette merker jeg bedring.
gledeseg:) Skrevet 8. januar 2007 #10 Skrevet 8. januar 2007 Hmm, jeg har hatt en del vonde kynnere siden rett før jul.. Alle sier at man skal ta det med ro, men når jeg allerede er sykemeldt 80% pga bekkenløsning, er det vanskelig å ta det så veldig mye mer med ro... Selv i helgen, hvor jeg ikke gjorde annet enn å ligge på sofaen, kom kynnerne gjevnt og trutt:( Hva skal man da gjøre??
Lovehearts Skrevet 8. januar 2007 #11 Skrevet 8. januar 2007 jeg har hatt kynnere siden uke 17, er i uke 26 nå, legen sier det er litt tidlig, men det er normalt. og det går ikke ann å gjøre noe med det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå