Gå til innhold

Hvordan kjennes maserier ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 36 uker og har ganske ofte vonde menssmerter a la ilinger i korsryggen. Spesielt om natta. Men hva er egentlig maserier? Hvordan kjennes det? Er det slik at dersom man har maserier burde man ta det mest mulig med ro for å ikke starte fødselen for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det er når en har svake svaker rier, som kommer og går. De er ikke regelmessige.

Natt til torsdag som var så mener jeg at jeg hadde maserier. Og da var det sånn at jeg hadde svake rier fra kl 01.25- 03.30. Men max 7 min mellom...

Men så stoppet det helt opp...

Skrevet

Åh. Sånne "haha-der-lurte-jeg-deg-godt-smerter altså"?

Kjedelig at det stoppet opp for din del da, dersom tiden er inne. Man blir vel småsprø av mindre dersom det holder på slik i mange uker:)

Skrevet

Ja, derfor det kalles maserier...

Hadde det natt til lørdag også, begge gangene etter sex... Så det skjer jo no der nede... (sæden påvirker jo ingenting om det ikke er klart for det...) Og Twig har "sett" at jeg skal fø rundt den 10 eller 11 januar. Så vi får håpe! :)

Skrevet

Hun er nok bare på dib tenker jeg...

Og på spå/horoskop sidene... :)

Skrevet

Åh, I see:) Håper du ikke sitter med en haug med falske forhåpninger og at bebisen din er rett rundt hjørnet. Lykke til:))

Skrevet

Ja, får håpe...

Men jeg har hatt to netter med rier, slimproppen er gått, har hatt tegningsblødning, har fødefjes i følge svigermor (og hun har hatt rett de to andre gangene også).

Så vi får se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...