Nettnett Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Var med i juniklubben men mistet i uke 6 tidlig i oktober 2006 så da måtte jeg seff melde meg ut igjen. Men gikk ikke mer enn enn mens så var jeg jammen meg gravid igjen, og siden jeg nå er 9 uker på vei tar jeg sjansen på å melde meg inn her:-D Siden jeg har et sett tvillinger fra før av håper jeg på "bare" en denne gangen:-D Men uansett, det som kommer er alltid vellkomment!! Jeg er 26 år og fra Tønsberg! Noen fler Tønsbergensere her? Har forresten foreløpig termin 16 august!
Martha Elisabeth Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Heisann:) Var merkelig å lese det du skreiv, for akkurat det skjedde meg også....jeg var 13 uker, men mistet 6.oktober-06.......så hadde jeg en mensturasjon, å så ble jeg gravid igjen:) nå er jeg 9+1, å håper det går bra denne gangen:) jeg er fra vestlandet, er 28år og har to gutter fra før på 8 og 9 år:) Blir spennende å høre hvordan det går fremover...masse klemmer
augustdrøm - nå mamma til Olai Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Hei! Så godt å høre at noen faktisk blir ganske kjapt gravid igjen etter å ha mistet; har inntrykk av at mange sliter lenger etter en spontanabort.... Jeg er 9+1 i dag; har termin etter innvendig UL 13.08.07. Er forresten 33 år, bor i Tønsberg sammen med samboer og en herlig datter på 6 år:o) Lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå