Koja Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Hvilken pose har dere kjøpt for å ha i vogna??Hvis dere skal ha pose??Er veldig usikker selv, så råd mottas med takk:)
2_TETTE Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Er jo selv litt usikker siden forrige var septemberbarn, men tror rett og slett jeg skal bruke en sånn dunpose på babyshop. Den kan jeg jo bruke som underlag også når jeg ikke trenger den lenger. Ellers vil jeg bare bruke tepper og sånn til våren. Har hørt fleecepose kan være noe også, så tenkte å se litt på det. Voksi-pose tror jeg blir altfor stor og klumpete, men på en annen siden skal man jo bruke den til østen/vinteren igjen. Så konklusjonen hos oss tror jeg blir at lille babyen får dunposen og at jeg bruker voksipose til eldste som baby kan overta senere.. Ble fryktelig rotete svar...
MES81 Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 jeg bruker en ullpose fra jeg selv var baby. Har også arvet en voksipose, men den er alt for stor for den vogna jeg skal ha i førsten.
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 veldig usikker selv... men har en emmaljunga pose som fulgte med vogna, lammeskinn og vogndyne.. så tror jeg at jeg får låne en voksipose av tanta mi.. men vet ikke hva jeg kommer til og bruke av dette....
ceso Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 jeg har bare en skinnpose jeg da som jeg skal bruke inntil det ikke er behov for det lenger
vraltevrilte Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har dunpose til min førstemann - og er velidg fornøyd. Den er lett å komprimere i litt mindre bag-vogner - og puster bedre enn fleece (som jo er syntetisk). Kommer til å kjøpe en dunpose til nestemann også siden min første fremdeles er så liten at han bruker den i vogn og pulk. Samtidig er den grei å bruke som underlag når man er på besøk og babyen skal ligge på gulvet siden den nesten kan bli et teppe. I tillegg bruker vi den som sovepose på telt og hytteturer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå