Gå til innhold

måtte endre nicket mitt litt også nå da...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Gratulerer så masse Nina!

Har du noen bilder fra UL?

Jeg skal på UL på onsdag kl. 1000

Skrevet

Hei

Takk for koselig melding.

Ja jeg har bilder inne på profilen min....det ene bildet fra ul er fra uke 6 og det andre er fra sist onsdag når jeg var 11+4. fikk se bebisene mine i 3D. veldig spesielt må jeg si....vakkert.

Har du bilder?

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Gratulerer,så morro da.

Lykke til videre med svangerskapet.

Skrevet

Hei.

Tusen takk og det samme til deg Gla mamma. Kul termin du har :-)

Skrevet

Gratulerer så masse da! :)

hadde du noen mistanke om der var to??

hehe er litt nysgjerrig.. mye tvillinggener i familien.. så er spent når vi skal på ultralyd på torsdag !

Skrevet

Hei cech

Nei, ingen aning. Fikk SJOKK for å si det sånn. Ingen tvillinger i familien heller.......kunne aldri forestilt meg dette. Gråt av glede og redsel da jeg i uke 6 fikk vite at det var 2.

Jeg har vært veeeeeeeeeeeeeldig trøtt, en del kvalm på kveldene, men det kommer og går like fort...bare kastet opp en gang. Litt ømme bryster til tider, og brystvorter. Jeg har ikke symptomer dobbelt opp som mange med 2 får....er heldig sånn.

Når jeg var på Ul på onsdag så legen at det er 2 eggede og det er visst det som er arvelig også....men som sagt så vet jeg ikke om noen i fam min da....spennende.

Hvor langt er du på vei.....hva tror du at du får? kjønn og antall?

Skrevet

så spennende nina=)

jeg har vært trøtt jeg å...gjesp! hehe..men det gikk over rundt uke 15..har ikke vært kvalm,heller ikke kastet opp..har vært super form hele tiden..så vi er heldige vi=)

kos deg med de to..det er herlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...