Gå til innhold

hei dere med 8 september unger!!!!!! =0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

grattis med 4mnd da =))

tia har flydd gitt.skal på kontroll i dag vi,så jeg er spent på hvor tung "lille bolla" er nå,hehe.feir litt i dag da,hehe =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattis til dere også...tenkt 4 mnd :o)

vi skal også på kontroll idag, 13:00...så vi får høres med oppdatering på lillegullene våres :)

ha en fin dag!! klem fra oss

Skrevet

skal kl 11.30 vi =)

ja,vi må sammenligne måla.helt klart,hehe.for han her sprenger snart klærne.skal bli gøy å høre =0)

ha en super dag dere også=))

klemz

Skrevet

Grattis!

Vi har ikke kontroll på 4 mnd, bare 3 og 5, men har lurt på om jeg skal stikke bort og veie henne. Hun har blitt så tung i det siste, har begynt med velling og nå også litt tykkere grøt:)

Få høre da, hvor store de har blitt og hvor mye siden 3mnd:) Jeg rekker det ikke i dag, men kanskje jeg stikker bort en tur i morgen:)

Skrevet

hei =)

begynt med grøt her også.en annerledes og blid gutt dukka frem da gitt =) vi kommer sikkert til å hyle ut alle mål ,hehe...

min var 6810g da han var 3mnd...tenker det blir enda en pekefinger fra hs i dag....

Skrevet

Hvorfor pekefinger fra hs da? Er ikke han midt på snittet for gutter eller noe? Jenta mi var 6280, midt på:)

Skrevet

han var for tung mente hun.fikk for mye mat!!! å så var han 59cm.

jeg tenkte det var ok at han la på seg jeg.tenk hvis det var andre veien da...jeg gir blaffen i henne jeg,hehehe

Skrevet

Ene gutten på min barselgruppe, var nesten 7kg når vi var på 3mnd kontroll og hs sa ingenting på det:) Oda er enda litt lettvekter, veide 5435 på 3mnd kontrollen. (Var bare 2618 v fødsel) så er spent på hvor mye hun har gått opp. Men hun er ikke så kjempelang heller, så hun ser GOD og RUND ut..hehe! var bare 56cm på 3mnd kontrollen.Har vært litt urolig de siste nettene, så skal spørre om jeg kan introdusere grøt... ;) er i tillegg spent på vår nye hs..., ho vi hadde før har flytta - og ho var SÅÅÅ trivelig!!

Nå ligger Oda i vippestolen og ler og styrer... arti :)

ha en fin dag

Skrevet

haha..min var 2685 v fødsel,og 46cm...

skal bli spennende å høre hva vekta sier i dag ja.=)

skjønner ikke hvorfor hun prikker på at han legger på seg nei.men gjør hun det i dag,ja da kommer jeg til å si fra...!

begynt med grøt vi.går bra nå,når jeg blanda i frukt,hehe

Thor sover enda han....lille sovedyret =0)

Skrevet

Eline var 51 og 3700 ved fødsel... Litt større ja. Og ganske lang ved 3 mnd: 63,5 cm. Hadde vokst 12,5 cm på tre mnd gitt!

Hvilke str bruker dere i klær? Jeg må nemlig alltid bruke en str større enn det som står. 62 skal jo være 2-4 mnd, men det har vi vokst ut av gitt! Ja nå er hun jo 4 mnd i dag, men har brukt 68 en måneds tid eller kanskje litt mer. Brukte en body i 68 første gang på farsdag:) "Daddy loves me" fra hennes. Har noen bodyer i 74 som vi bruker og, men de er litt store. Men skal man få brukt dem...

Skrevet

gratulerer med 4mnd dagen alle sammen.. :)

i dag er ina Emilie storpia tell ho mamma !!

Skrevet

har brukt 62,men plutselig passa det ikke lenger..hehe

bruker 68 nå.men noen gensre i 62 er ennå i bruk.stor forskjell på str ja.ligger en del 74 klær å bare venter her...=)

men vokser han like fort som han har gjort til nå,ja da er det ikke lenge før di blir tatt frem.nå våkna han endelig..såh..nå skal vi ordne oss til å dra snart.

Skrevet

Jess, der var vi hjemme. 6380gram og 59cm :o)

Virket som alle de andre i gruppa hadde en liten periode med litt urolig søvn, vi hadde det faktisk "best" av de som var der...så skal ikke klage mer nei :o) Ellers var alt fint, Oda er veldig sterk i nakken og fotene og hun sjarmerte den ene gutten der veeeeldig. Hihi :)

Venter i spenning på dere andres rapport!

Skrevet

hehe...jeg venta til du kom jeg =))

joa,nok en pekefinger her....

han var 7730g og 61,5cm...alt for tung,for kort,for ditt og for datt!!!!!

hun gikk så langt at hun kalte han overvekti !! en 4mnd baby???

skjema viste jo at han lå over kurven på alt.greit nok det,men jeg vet han flater ut bare han gidder å bevege seg mer.jeg ble litt lei meg egentlig...har jo prøvd å minke melka,men når ungen er sulten,så får han spise seg mett.sånn er det!!

men han regerte bra,sterk i føtter og nakke.babla og smilte.

bare han flater ut litt så blir hun vel fornøyd,hehe.

men vi skal feire med ekstra frukt i grøten i kveld =0)

han spiser jo kun 4 måltider pr dag,så her blir det feiring,tjo hei =))

Skrevet

Ikke bry deg om helsesøster:) Jeg har en på barselgruppa som er ennå tyngre! Han er riktignok litt lenger, men ikke bry deg om det! Han strekker seg snart!

Jeg kommer tilbake med neste måling:)

Har dere forresten vært på septemberklubben? Der er det ikke så mange tråder, så det er lettere å finne hverandre:)

Skrevet

nei,jeg bryr meg egentlig ikke så mye.men det ble jo litt skuffende.man vil jo høre at ungene er perfekte,hehe.men i mine,og alle andres er han det.bare ikke etter det tullete skjemaet.=)

må få høre dine målinger også ja.er litt gøy =)

jeg og "endelig mamma,prinsesse 19/" prøvde å lage liv på klubben.men det ble så lite respons...men jeg skal titte innom oftere =0)

Skrevet

Har vært litt mer nå i det siste, så jeg prøve å få inn alle jeg ser med septemberbabyer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...