Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 2 mndr har helt siden han ble født vært vanskelig å få til å sove på natta.. han har gjerne ikke sovna før 4 på natta, og da har vi måttet vugge/bære han i søvn. Vi har da vært trøtte og slitne, både han og foreldrene. I går kveld sovna han kl 23.50 (helt alene i senga si, jeg bare strøk han på hodet og sang litt), og våkna nå i 7 tida! Uten så mye som en knyst i natt! Åh, så herlig! Han ligger nå på fanget mitt og er skikkelig blid og fornøyd!! Tenk om det kunne fortsette sånn!! Da hadde jeg blitt så glad! Første gang jeg føler meg uthvilt etter gullet ble født!

Dette må vel være godtatt som "første natt han sov over" ;)

Måtte bare få det ut! :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt klart første natt han sover over ja =))

tenker det var godt !!! her har det vært jubel lenge,hehe.men så begynte han å lage bråk på kveldene igjen.jeg ble som en robot...gikk i søvne.nå fiksa vi problemet med å flytte et måltid,og vips...sover ennå..pjuh...=) sovna 23 i går da =)

håper din knert heretter sover hele natta.er så himla godt for mamman å være utvilt =0) så,HURRA HURRA!! jeg feirer med deg,hehehe

Skrevet

takk takk:) slitsomt når det holder på som verst ja! ble helt sjokka når jeg så på klokka i dag og så den var 7, hadde regna med den var 3 eller noe;)

Høres ut som du har fått en grei rutine på søvnen til gutten din:) Du sier du flytta måltidet, når gir du han siste gang før han sovner? Føler jeg liksom ikke har noen rutine på disse måltidene...

Skrevet

ble vel en fin overraskelse å se på klokka da =)

jeg prøvde flere ganger å få han til å sove over,men ting ordna seg selv da han passerte 3mnd.men så begynte jeg med grøt her i jula da......

siste måltid er kl 23 her.men flytta grøten til 19-20 på kvelden.da ordna det seg igjen,gudsjelov....rutiner på måltider kommer etter hvert.min knert var ikke moden for det jeg ville før 3mnd,hehe.han er nr 5 i rekka her,men jeg er like usikker og trøbbler en del som alle andre for det.hehe..eldste mi sov over fra hun var to uker,så ingen unger er like der nei...

Skrevet

okei.. ja, han er jo bare 2 mndr enda, så bør vel ikke forvente for mye;) det er noe med disse magiske 3 mnd skjønner jeg! hehe :)

tusen takk for svar! og lykke til videre med lillegutt og resten av flokken :-D

Skrevet

åhhh misunner deg virkelig. min lille tulle sovner ikke før mellom kl 2 og 5 om natta. prøver å endre rutinene nå å lurer derfor på hvordan dagene dine er i forhold til mat og søvn?

Skrevet

Gratulerer til dere som får barna til å sove natten gjennom. Vi ble skikkelig glad når vi fikk det til, da var kvelden og natten igjen til bare oss, skikkelig deilig!

Lykke til til dere som prøver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...