Gjest -lilly- Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Jenta mi er 6 mnd og har plutselig sluttet å legge seg fint til om kvelden. Vi løper ut til henne hver 5 min hele kvelden for å plugge i smokken. I tillegg har hun begynt å våkne hver andre time om natta for å få pupp, og har begynt å våkne kl 6 LYS VÅKEN og skal stå opp. Jeg har også en 2 åring i trassalderen som krever masse, så jeg får ikke hvilt meg noe i løpet av dagen. Han har nemlig sluttet med sin daglige hvil.....selfølgelig!!! Jenta mi på 6 mnd får masse pupp gjennom hele dagen, og i tillegg to måltider med grøt. Hva skal jeg gjøre???? Jeg orker snart ikke dette mer.....
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 da må hun på avvenning...det må snuppa her... plutselig begynte hun å ville ha "flsake" (kos) om natta... men nå skal hun på eget rom og avvennes... det er ikke lurt å løpe inn for å gi sutt hele tiden, da skjønner hun snart at det bare er til å gråte, så kommer du... en sjelden gang går, så vet hun at du er der =)
Gjest -lilly- Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Takk for svar:) Har planer om å flytte henne inn på eget rom, og hun er jo såpass stor nå at hun skal klare seg uten mat om natta trodde jeg?? Bruker du skrikemetoden da? For avvenning......
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Jeg holder på med samme problem for tiden, på en litt mindre unge (4,5 mnd). Har en skikkelig føljetong inne på ammedebatten, innlegget heter "Da prøver vi å snu matdøgnet til snuppa". Der kan du lese om mange i samme situasjon som deg og hva de gjør for å få orden på ting. Min dypeste sympati til deg, vet hvordan det er!
BizziBee Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Vi fikk en "ny" baby når hun fikk eget rom. Hun ble forstyrret av pappaens snorking og at puppen var så nærme:) Vi fikk stå opp et par 3 ganger i løpet av natten for å putte inn smokken, men det var likevel bedre enn utgangspunktet. Jeg hadde også startet med måltid nr 3 når hun var 6 måneder. Vet ikke om dette trengs for din baby, men jeg opplevde at snuppis var mer rolig når hun fikk mer mat. Så kanskje du får puppen i fred på natta. Har ingen tro på skrikekurer (hva nå det er)...;-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 skrikemetoden må nok til her ja..men nå holder hun på å få tenner, så må vente...hun er nok stor nok til å ikke trenge mat på natta, så er nok bare for kosen hun våkner..sånn det er her..hun drikker ikke melka på flaska...
Gjest -lilly- Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 Tusen takk Dodge:) Skal inn på ammedebatten og lese. Lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå