Gå til innhold

noen som skal på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sånn omvisning på fr.stad sykehus på fødeavd...?

jeg har ikke bestilt det, men fikk bare brev om det i posten..

skal det den 11.01!! noen som har fått ett sånt brev? hmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg skal på slik omvisning, fikk brev her om dagen, men skal ikke før 25.01, utsatt fra 18.01. Fikk beskjed om at jeg kom til å få en slik innkallelse da jeg var på ultralyd i høst! :)

Skrevet

ok.. når har du termin? hva går den omvisningen utpå? er det

bare se på de forskjellige romma? he he!!

Skrevet

Har termin 18.02!

Regner med at man skal se de forskjellige avdelingene og rommene, hvertfall skal jeg det siden jeg er med på studien om differensiert fødetilbud. Regner med at det blir l itt informasjon og slikt også, og at man får sjansen til å stille spørsmål. Er vårt første barn, så er glad for all den informasjon vi kan få! :) Når har du termin?

Skrevet

ja, jeg er også med på det=) kostet det noe? for hvis, slik at jeg har med penger=P ja, glad en kan få info=) vårt første oxo..

har termin 06.02.. hvem avd har du lyst til og føde på? b2, b3 ell b7?

Skrevet

Regner ikke med at det koster noe. Det har jeg egentlig ikke tenkt på engang.

Kunne tenke meg å føde på B7, men egentlig har jeg tenkt veldig lite på fødsel enda.. regner med det blir bra uansett! :)

Spennende!

Skrevet

ok=) ja, dette er spennende=)=)

gleder meg jeg.. jeg tenker litt på fødselen nå- men

gruer meg ikke.. er jo ikke lenge igen nå;) jeg er usikker på

B7!! en av de blir det iallefall.. he he...

Lykke til da;)

Skrevet

Ja, det er det enste som er sikkert, at det blir en av avdelingene og at ungen skal ut! :)

Lykke til du også!

Skrevet

nen andre som skal 11.01???

Skrevet

Anbefaler en sånn omvisning, jeg! Var selv med på det da jeg fødte på Fr.stad for to år siden. Det var veldig koselig der, hyggelige folk, og det beste av alt er at det er med på å gjøre en litt mer psykologisk forberedt for det som skal komme! Alt det andre rundt fødselen er jo spennende og småskummelt, men ved å ha sett stedet der det hele skal skje, blir man ( i hvertfall jeg), litt mer beroliget!

LYKKE TIL!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...