Gå til innhold

Mange på overtid her?

Anbefalte innlegg

Termin min var 7 januar..Bare idag dagen etter merker jeg at NÅ er jeg SKIKKELIG lei av å gå sånn..Vil se min lille skatt snart.Det er så frustrerende og ikke kunne gjøre noentingen med at hun skal komme ut heller..Kroppen vil liksom ikke adlyde noenting..*USJ*.

Bruker alltid ordne tingen opp slik at det går min vei, men nejda.Nå bare er det sånn at man ikke kan gjøre noe som helst.

Trodde at tingen var igang natt til 7jan. slimproppen gikk rett i toalettet.Også etter en stund startet det med smerter i nedre mageparti som føltes nesten som om barnet skulle gnage seg ut. Så begynnte magen og trekke seg sammen nesten som kynnere, bare mye sterkere..

De kom synkronisert i takt med klokka..Startet på 20 min mellom hver, også ble det 18min,15min,13min,11min,10-8min lenge..også ble det 6min også 5,4,3 min..da var det ut på føden..MEN ..bare maserier ble det konstantert som, selv om jeg hadde noen skikkelig harde tak innimellom.

:(.*plagsomme*.:(.

Fikk ivertfall beskjed om å spise mat og kose meg.spise litt sjokolade, drikke te/varm drikke,fordi det fikk ivertfall livmoren til å slappe av. Og en fødsel setter ikke som regel igang før man er uthvilt og at livmoren er avslappet. fikk også beskjed om å gå litt turer og ta meg bad om jeg hadde badekar hjemme og sove mye.

SÅ nå skal ta hennes råd til etterrettning og sitter nå å koser meg med en kopp te,og så skal jeg å samboer ut og gå tur:).prøve riste litt liv i denne skrotten min:) Kanskje jordmor sine råd stemmer så fødsel kan sette igang..Håper det..

*hilser mye til andre på overtid*:) *holde humøret oppe*:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7693292-mange-p%C3%A5-overtid-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...