NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Mannen min og jeg bor i USA og flytter til Norge 6 uker foer termin. Jeg maa aerlig og oppriktig si at jeg gruer meg. Mest fordi alt blir saa nytt og ukjent. Her hvor vi bor har jeg en kjempedyktig obsteretisk lege paa kontroller som ogsaa ville tatt imot barnet. Her eier vi leiligheten vaar, og er godt kjent med naboer, sykehuset vi ville faatt barnet paa, o.l. I Norge faar vi liksom ikke tid til aa forberede oss--vi maa finne et sted aa leie og jeg vet ikke en gang hvor vi kommer til aa bo. Det er ikke det at Norge er daarligere enn USA, men jeg skulle virkelig oenske vi slapp aa flytte saa sent i svangerskapet. Jeg har saa lyst til aa begynne aa pynte barnerom etter hvert...og slippe aa tenke paa at alt vi kjoeper inn til ungen maa fraktes til Norge. Jeg er sikker paa at dette vil gaa helt greit, men fikk lyst til aa syte og klage litt. Er det flere i lignende situasjon? Flyttetips?
minah Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Hei. Skjoenner godt du gruer deg, hvis dere flytter bare 6 uker foer termin. Det er mye stress med flytting, du faar proeve aa ikke la deg stresse. Jeg skal ogsaa flytte, men ikke saa sent i svangerskapet. Vi flytter fra ett land i Asia til et annet, naar jeg er 6 mndr paa vei. Foeler da jeg har litt tid til aa finne en god lege og et bra sykehus. Haaper du har noen til aa hjelpe deg naar du kommer til Norge. Skal du til Oslo? Jeg har ikke foedt barn selv i Norge, jeg venter naa min tredje. Det gaar helt sikkert greit. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå