Drømmer om en liten... Skrevet 8. januar 2007 #1 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei..Jeg er ei jente på 20 år som har vært sammen med kjæresten i 7 månder (vært samboere i 5mnd) å har så FRYKTELIG lyst på baby og føler meg utrolig klar for det.....(har mye erfaring med barn,har også vært dagmamma i flere år) Så kommer spørsmålene som surrer rundt i hodet mitt..: *Er det for tidlig med tanke på at jeg bare har vært ilag med kjæresten min i 7 mnd?jeg er utrolig glad i kjæresten min å vi har det kjempe bra ilag og trives godt i hverandres familie der vi føler oss velkommne og veldig godt likt,noe som jeg synes er utrolig viktig.. *Jeg har enda 3 år med skole igjen (høyere utdanning),det blir jo ikke enkelt med et lite barn? *Kjæresten min drar i millitæret nå,å kan bli borte så lenge som et år,noe han selv ikke vil..hva vil da skje om jeg blir gravid? Det positive er at kjæresten min også vil ha barn,men tenker mye på det økonomiske nå som han ikke kan få jobb pga millitæret.. Så jeg vil høre deres synspunkter..Hva syns dere jeg skal gjøre??? Mvh ei som drømmer om en liten engel.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7693047-hva-syns-dere/
vic_89 med prinsen Skrevet 8. januar 2007 #2 Del Skrevet 8. januar 2007 jeg ville ventet i hvert fall til han var tilbake fra militæret. da bor jo dere sammen igjen. med skolen blir det litt vanskelig, det ideelle er jo å vente til du er ferdig, men hvis det er for lenge så ville jeg i hvert fall ventet 1 år. min mor ble gravid da hun var 23 og gikk på lærerhøyskolen. hun fikk min storesøster i januar og gikk på skole helt fram til det siste. hun begynte også igjen bare 6 uker etter fødselen.. dette er i hvert fall ikke aktuelt for meg, jeg vil være hjemme med babyen min i hvert fall 1 år.. så tenk litt på hva som er mest praktisk og best for dere begge, og ikke minst babyen:) selvom man er veldig babysyk går det fint an å bare tenke på det en stund framover, du er jo ung enda:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7693047-hva-syns-dere/#findComment-7693116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå