Gå til innhold

Heisann!!! Eggløsning uten menstruasjon??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde siste mens 25 oktober 06....sluttet samtidig med pilla. Etter dette har jeg ikke hatt ordentlig mens, men innimellom litt lys brun utflod. Er det fortsatt mulig at jeg har eggløsning?

Håper på svar!! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg noen ekspert, men jeg trodde ikke det var mulig å ha EL uten å få menstruasjon. Livmoren bygger seg jo opp til et godt "rede", men når man ikke har fått et befruktet egg så skal jo all denne gørra ut igjen og da får man mensen. Så jeg trodde det var mulig å ha mensen uten EL, men ikke EL uten mensen...

Skrevet

...bortsett fra når man har fått EL og egget har blitt befruktet og blitt til en liten bebis da :oD

Skrevet

Nei, du kan ha mensen uten EL, men ikke EL uten å få mensen.

Det er ikke uvanlig at det kan ta litt tid å få mensen tilbake etter p pille slutt, og det som kommer ut som brun utrflod er nok rester av forrige menstruasjon!

Skrevet

Takk for svar..=)

Frustrerende å gå å vente på mensen...håper den kommer snart så jeg kan begynne å teste for EL...=) Gidder ikke det nå, når jeg ikke har peiling på når jeg får neste mens....

KLem..

Skrevet

Dersom du ikke får mensen innen 6 måneder etter p-pille-slutt bør du oppsøke lege, all venting inntil da er normalt. Dersom du hadde uregelmessige sykluser før du startet med p-pillen, så kan du regne med at det blir sånn nå også. Dersom du har veldig sjelden mens er det lite sannsynlig at du har EL. Det finnes medisiner som kan få ignag EL, men det er enda litt tidlig i ditt tilfelle. Det er bare å smøre seg med tålmodighet, selv om det er kjedelig å vente. Hadde det på akkurat samme måte selv da jeg sluttet med pillen.

Skrevet

Må bare si noe: ei veninne av meg hadde ikke mensen på et halvt år. Plutselig ble hun gravid!!Så det går altså ann.'

Klem

Skrevet

ja det må jo komme til bake på ett tids punkt..men da skulle vell veninna di hatt tr den mnd da!!

hadde ikke ho blitt gravid hadde tr kommet den mnd mener jeg,, eller noe ,ble litt forvirra av meg selv nå..hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...