Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig så hører vel ikke jeg til her inne ettersom jeg ikke er prøver! Men har vært gravid en gang før, og forrige uke fikk jeg samme symptomer som da jeg var gravid, og ble veldig bekymret, og etter det har jeg "hengt" her inne for å se hvilke symptomer som er vanlig å sånt. jeg har ikm i dag, og skal teste i morgen. Jeg vet ikke lenger hva jeg håper svaret blir. Jeg er livredd for å være gravid, men samtidig ønsker en del av meg å være det, er det en egoistisk tanke av meg? føler meg litt småslem som tenker slik.. Dette var jo selvsagt ingen planlagt situasjon og jeg har ikke type, så det beste hadde jo selvsagt vært en negativ test.. Men tror jeg har blitt litt påvirket av å være her inne:p

ønsker lykke til, til alle som er prøvere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får fortelle åssen det gikk med testen.

Selv om du nok ikke hører til denne gruppen, så kan du likevel være her :)

Skrevet

Ja det skal jeg gjøre:) Både gruer og gleder meg.. Har gått en uke å tenkt på dette, skal bli deilig å få et svar:)

Skrevet

Det er jo me e til for. Å lytte til det du har å si :)

Skrevet

hehe:) ja, men føler liksom ikke helt det passer å skrive om ikke planlagt "graviditet" på et forum der folk prøver:) Men så samtidig er det jo så mange koselige folk her inne:)

Skrevet

Her kan du vel nesten legge ut spm om hva som helst, for det er så mange her som har vært med i forskjellige situasjoner så det er alltid ett svar å få! :-) Ganske deilig da:))))

Syntes måten du legger det frem på høres helt suuper ut jeg! Da går ikke verden under om den blir negativ, og den går ikke under om den blir positiv. Da har du ett godt utgangspunkt :-) Lykke til, det blir en spennende test for deg uannsett :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...