Gå til innhold

Noen som er våkne? Jeg får ikke sove.............:-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det skjønner jeg godt.....Jeg ble selv gravid da jeg var 22 og tok da abort. Angrer ikke på det idag, det var det eneste rette for meg den gangen.Jeg var overhodet ikke klar for det. Nå er jeg 30 og ting er litt annerledes. Jeg vet jo ikke hvilke tanker du har om abort, men jeg er sikker på at det ordner seg for deg uansett. Å få barn i Norge er jo absolutt ingen krise, iallefall ikke praktisk. Vi har fantastiske støtteordninger og en unik familiepolitikk. Og å ha en ung mor er veldig morsomt, min mor var bare 16 da hun ble gravid med meg! Nå er hun 46! Jaja, nå prater jeg og prater jeg, kjenner at jeg begynner å bli trøtt....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja begynner å bli litt trøtt jeg og... Jeg tror ikke abort blir alternativet for meg visst testen blir positiv i morgen. Jeg er ganske ung nå, men vet jeg vil klare det og jeg vet jeg har en familie som kommer til å være der for meg og hjelpe meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ, det gleder meg å høre!!! Du høres ut som en tøff jente. Håper du er å se her inne imorgen da! Som en "som virkelig hører til her", hehe. Hvis ikke får du ha masse lykke til videre i livet. Jeg signerer som anonym fordi jeg blingsa så innmari da jeg skrev nicker mitt, mener ikke å være "mystisk", skal se å få fikset på det! NÅ skal jeg tutle meg i seng. Sov godt og la gjerne høre fra deg i morgen!!

Klem fra mimmi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Meeg!

 

Spennende lesing ;)

 

Ser ut som jeg er i en lignende situasjon ;) Rar i kroppen i mange dager nå, også mensfølelse i magen og ryggen. Øm i puppene og kald/svett/kald/svett på kroppen. Merkelige saker.

 

Heller ikke noe planlagt (hvis det blir noe da...), men etter at jeg begynte å kikke litt her og der, blir jeg sikkert heller litt skuffa hvis testen blir neg. Har tenkt "hvis mensen ikke kommer imorra, da...." i mange dager nå. Men nei. Puppene har gitt seg litt da, men må nok vente litt til med jogging og slikt. Blir verre på kveldene. Går og sjekker om det har kommet noe blod hele tiden, det verste er å ikke vite!

 

Skal vente et par dager til med testinga... blir ikke mer eller mindre gravid av det.

 

Ble litt spent på åssen det gikk med deg! Gi lyd fra deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...