Gå til innhold

Noen som er våkne? Jeg får ikke sove.............:-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Ikke jeg heller. Det er s innmari kjedelig. Har sovet flere ganger før i dag og var ikke ute av sengen før halv ett. Har vel meg selv å takke.

Hvordan har du det om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er våken, men hører vel egentlig ikke til her inne. Faktisk så vet jeg ikke helt hvor jeg hører til:s Har du det fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at du ikke vet hvor du hører til?

Bli gravid kanskje?

JA, jeg sier til meg selv hver dag at jeg har det fint. Det har jeg jo også, bare jeg får sove i det jeg bli trett og de stundene jeg ikke er kvalm. Symptomer er jo sunnhetstegn, og jeg ville jo dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med meg, jeg har sovet på dagen hele helgen og da blir det sånn;-) Har eksamenstid, så jeg trenger strengt tatt ikke stå opp tidlig i morgen, så det gjør jo at jeg slapper litt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten i 11.uke. Har vært kjempekjempekvalm de siste ukene, men det se heldigvis ut til å gi seg. JESSSS! Tenkte jeg skulle komme meg på trening i morgen,-blir innnnmari stiv og sur av å bare ligge kvalm om trøtt og vansmektes i flere uker.....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt redd jeg kanskje er gravid, men ikke noe som er planlagt... Så er her inne for å lese litt om vanlige symptomer og slikt:p

 

Ja, det er vel ikke bare bare å være gravid, men det er nok veldig verdt det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du heldig. Begynner på jobb halv åtte... La meg elleve, men det ble så trasig å bare ligge der. Min kjære er ikke hjemme, så jeg kan ikke plage han heller. Skal holde meg våken i morgen ettermiddag, kanskje... Hva studerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så sikker på dette uke-greiene... Vet at jeg hadde sist mens 11.11....

Ble glad av å høre at du er bedre av kvalmen... har det helt pyton om dagen- egentlig.. Men jeg ville jo dette...:-)

Det eneste som hjelper er søvn.

Drømmer om trening. Har vært i god form, men det er jeg IKKE nå.

Savner trening så innmari. Skulle gå en tur i går, men måtte snu fort.. Ble svimmel og uvel.

Har du trent mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta en test i morgen.. Har ikm i dag, men har vært veldig kvalm den siste uken og brystene veeeldig ømme, noe dem aldri pleier å være, og i tillegg har jeg veldig vondt i korsryggen.. så skal bli deilig å få et svar. Jeg har vertfall funnet ut at dersom testen er negavtiv så kan jeg glede meg til jeg skal begynne å stifte familie:) Er jo så mange koselig folk å snakke med her inne:*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig verdt det! Vil j tro............Jeg får tutle meg i seng, så håper jeg du finner ut av det med om du er gravid og lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å , trodde dere var gått, da kan j sitte oppe en stund til! Tro meg, angående kvalmen, så blir det vanligvis bedre! Jeg har vært skikkelig nedfor, på grensen til å bli deppa av å være kvalm. Jeg kan tåle smerte og mye annet, men kvalme er bare det verste i verden. Deilig å ha lyst på mat igjen! Skal aldri fordømme min glupske matlyst igjen så lenge jeg lever!! Det er en av livets store gleder.

Når det gjelder trening,-tja har trent en del, mest step, vekter og aerobik. Bare MÅ ha det, ellers blir jeg sur!:-) Så det skal bli deilig å komme i gang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi se, hvis du hadde siste mens 11.11, da hadde du kanskje eggløsning 2 uker senere, ca 25. nov, og ble kanskje gravid da? Da er du i såfall ca i 9. uke?? Blir ikke det riktig? din uke 9, fosterets uke 7....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke lenger.. Det beste ville vel vært om den var negativ, men har jo blitt litt påvirket av å være her inne da.. sikkert ikke helt bra for meg det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ordner det seg nok snart med den dumme kvalmen skal du se! Ifølge statistikken iallefal....... Jeg studerer forresten medisin, for den av dere som spurte. Ferdig til våren. Statseksamen i 7. måned, jee.Håper det går noenlunde greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er rart med det Meeg:-), tror man kan modnes på tanken om å være gravid av å være her inne. Jeg føler selv at jeg er blitt en skikkelig hønemor, jeg som ikke visste opp-ned på en bleie..... Nå er jeg skikkelig aktiv i barnevogndebatten f.eks (men knapt tatt i en på ordentlig!) Blir litt nerd ja............Hva driver du med til vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du som skal på jobb halv åtte.......det er om 5 og en halv time, staakar deg. Te, sauer, et varmt bad?? Du trenger noen timer på øyet!:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det blir vel gjerne slik ja.. Jeg har en søster som er gravid, men på de få dagene jeg har vært innom her så kan jeg jo nesten mer om det å være gravid enn henne:p

 

Jeg jobber i et IT firma.. enn du da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer medisin, ferdig til sommeren om jeg da er opplagt nok til å ta statseksamen i 7. måned. Får satse på det! Gleder meg iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så koselig å være gravid samtidig som søsteren din.....................................eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...