Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Er det noen som har noen opplevelser med det? Føler meg veldig deppa om dagen, hele tiden. Ikke noe mor dattera mi, hun betyr alt for meg. Men jeg er så lei meg inni meg hele tiden. Moren min mener det kan være p-pillene, men hos legen mente de at det antakelig ikke var de siden de er så milde. Jeg bekymrer meg mye liksom.. Og lurer på om andre har de samme erfaringene?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Jeg ble veldig deppa av minipillen conludag. Den inneholder gestagener i likhet med cerazette. så det er en mulig sammenheng med pillene dine og depresjonene. Personlig måtte jeg droppe conludag etter en mnd, og ble meg selv igjen etterpå - orket ikke å være lei meg og trist, gråte uten grunn osv, hele tiden. Prøv kondomer eller kobberspiral.
hios Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 JAAAA, jeg reagerte på Cerazette med å bli nedstemt og deppa, til og med hissig ble jeg, og jeg er snill som et lam til vanlig...samt at sexlysta dabbet av :-( Jeg slutta på pillenene etter to måneder og ble meg selv igjen ganske så kjapt :-)) Prøvde deretter hormonspiral og reagerte likeens på den.... Den kvinnelige legen som fjernet den sa at hun heller ikke tåler prevansjon med hormoner... Lurer på hvor mye legene får betalt fra produsentene for å prakke på oss hormonpreparater og påstå at den små mengden med hormoner ikke kan gi slike symptomer, eller er det jæv... mange inkompetente leger her i landet? Slutt med pillene straks og få livsgleden tilbake kjære du:-)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Var hos legen, og jeg endte opp med lykkepiller. Jeg har visst fødselsdepresjoner. Ikke moro. men men.. Håper ting blir bedre. Legen mente det ikke var p-pillenes feil. Så får bare stole på det og se. slutter med de og om ikke lykkepillene hjelper .. takk for svar HI
hios Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Kjære vene.... Hvorfor prøvde du ikke å kutte ut cerazette et par uker før du begynte med lykkepiller? Dersom cerazette er årsaken vil du merke endringer i sinnstemning etter få dager. Jeg er rystet over at legen din ikke har mer kjennskap til pillene enn som så... Fortell hvordan det går med deg kjære du... Stor klem
Anonym_her_inne Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Slutter meg til dette innlegget. Aldri mer hormoner på meg heller!!!
2prinsesserogbim Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 blei deppa av cerazette eg også.. har nå slutta på de og føler meg som eit heilt anna menneske.. lurte på om eg skulle prøve den som ein legger under huden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå