Love my kidz Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Jeg og min lillesøster er bestevenninner vi. Er kun 1 1/2 år mellom oss. Hun rakk å både gifte seg og få barn før meg. Jenta hennes er 3 år nå, og i dag satt vi og så gjennom bilder fra babytiden hennes. Såååååå koselig altså, og søstra forteller mye om da hun gikk gravid og hvordan den første tiden var. Hun sitter virkelig med mye erfaring jeg vil dra nytte av. Såå godt =)
plutseligbolle Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Hurra for søstre! Min søster er helsesøster, 11 år eldre enn meg og har født hele fem barn. Så du kan si at jeg har litt å støtte meg på. Likevel er hun mer åpen for nye ideer, forskning osv. enn diverse mødre jeg støter på på min vei. Jeg hater det når folk sier ting som "neida, du må bare drikke alkohol, det gjorde vi for 30 år siden og det ble jo folk av ungene våre og". Sånt sier ikke søsteren min heldigvis, enda det ikke var så restriktiv alkoholpolitikk for gravide da hun fikk barna sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå