Hannah - leeengter Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Endelig har jeg blirr klar for å prøve å få barn. Sambo har mast på meg i evigheter nå, men jeg har ikke vært klar før nå. Jeg er 23, sambo 25 Får jeg lov å være her en liten stund? Tok siste pille for 3 uker siden...
Lillegull og spiren Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Velkommen hit til oss:) da håper jeg du slipper å være her lenge og at spiren sitter hos deg raskt:) lykke til:) håper du trives her inne:)
Hannah - leeengter Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 Takk for det.Jeg må vel belage meg på p bli noen måneder siden jeg akkurat har sluttet på pilla, men håper det går på 6-12 måneder ja!
November-spire-79 Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Søy artig da Prøver å få min samboer med på det også men det er ikke lett selv om han er snart 29 år
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 hei og velkommen!!! her er det alltids plass!! Håper spiren sitter fort hos deg da!!! Selv er jeg i 2 pp. Har en sønn på 6 mnd fra før. Jeg er 25 og samboer er 26! Masse lykke til!!
Guttejenta Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Hehe, her inne er det mange som prøver å overtale samboeren sin til å lage barn, mens i ditt tilfellet er det omvendt! Ganske morsom Eg har vært klar i 2 år, men måtte vente på ham eg! Og nu er me prøver. Kutta ut ppillene på slutten av des Det er alltid plass til nye
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Klart det er plass!!! Dere er akkurat like gamle som meg og sambo! Hvor er dere fra? Lykke til!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå