Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som smører noe sånn vaselin-greier (husker ikke helt hva det heter, spørr på apoteket) Og så grer de det ut med en liten kam etterpå. Jeg har pilla litt på det hver gang babyen er nybadet, og da har det gårr bort litt etter litt...

Skrevet

Jeg smurte bare litt babyolje i hodebunnen, også løste det seg på en måte opp, også brukte jeg kam i dusjen. :)

Skrevet

jeg har bare tatt en klut med vann og fuktet hode bunnen mens jeg steller . Å når stelle er ferdig så er det bare å ta en kam og gre forsiktig. Men det må gjøres flere ganger også satt jeg gjerne å plukket mens jeg ammet..

Skrevet

Hm hva er det for noe da.Lillegutt hadde noe i hode bunnen som satt som noen klaser,fikk vite av helsesøster at dette var noe som jeg hadde påført min sønn.At jeg ikke hadde skyllt ut shampoen skikkelig.Gangen etter han badet skyllte jeg håret hans mens samboer så på,det forsvant ikke heller da.Fortsatt mener helsesøster at det er såperester.

Skrevet

Det er ikke rester av shampo vel.. du bruker vel ikke shampo på en nyfødt baby?

Skrevet

Jeg hadde på babyolje og tok det bort med lusekam etter ca 5 min. Oljen fikk det til å løsne godt.

Skrevet

For en ting å legge seg opp i da :-)

Har babyen hår bør man bruke såpe/ shampoo - og min har masse hår så jeg bruker også shampoo og skyller godt!

Skrevet

Ja man gjør såklart som man vil.. Men man "skal" eller "må" ikke bruke shampo på en nyfødt baby nei- Det er heller anbefalt å ikke bruke det :/

Skrevet

det finnes jo egne babyshampoer da, som er milde. helsesøster min anbefalte å bruke det på min med mye hår ihvertfall,, ellers er jo håret fettete og "ekkelt"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...